• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdags morgen!

PhilipNH

ScanFlyer Blue
God lørdags morgen!

God morgen fra Østfold!
Er litt tidlig våken, men nå er det påskeaften, blir vel mye å gjøre ^_^

God påske til alle forumister!

Re: God lørdags morgen!

God ettermiddag fra Seoul.

Her taes det en pust i bakken på hotellrommet før kursen settes mot Itaewon hvor man skal titte seg litt rundt og finne et egnet middagssted.

Ha en fin påskeaften!

God morgen fra Beitostølen. Her er det dags for det årlige påskerennet her på hytta. Riktignok gjørmangelen på snø rundt hytta at man må tenke litt kreativt angående skidelen av den. Og når jeg ser på været så er det heller ikke umulig at jeg vil være noe brunere ved dagens slutt. Ha en fin dag

God lørdag fra Maura. Om en liten time blir det å sette seg i Passaten og ta med seg mor og bestemor på en liten kjøretur, og besøke slektinger jeg ikke en gang visste at jeg hadde.

God påskeaften ønskes :)

God ettermiddag fra Jomtien beach, hvor varmen er stabil som vanlig. Har hatt en hyggelig brunch med LN-SEK, ssom tok et par timer ettersom himmelen åpnet seg noe så voldsomt. 30-40 cm vann i gatene her nå, men om ikke lenge skinner nok solen og det tørker opp igjen raskt.

God påskeaften fra Kristiansand!
Solen skinner her også, men neppe like varmt som i Jomtien dessverre!
I går kveld ble det jobbing og det var jo like greit når det er 100% overtid for all jobbing langfredag.

Nå er man nettopp oppstanden, og må komme seg på en dagligvarebutikk for å få handlet inn til resten av helligdagene. Kunne egentlig godt tenke meg en god biff i aften. Og man skal ikke se bort fra at en flaske rødvin vil kunne passe godt dertil!

Ha en fortsatt framifrå påske!

BF:cool2

G'day fra Alpharetta! Her skinner ikke solen, men det er passe varmt. Blir en liten paasketur til SC, men siden guttungen har et par matcher aa doemme i ettermiddag kommer vi ikke avgaarde foer ved 3-4 tiden ...

Men her gaar det jevnt med fotball paa TV, saa jeg har ingen hast ... next up: Liverpool-Birmingham.

God morgen fra Calgary. Her skinner solen, men det er bare 1 grad. Dagen i dag blir det ski i Lake Louise hele dagen. Var der i går og, perfekt føre og overraskende lite folk :) Håper det blir like bra i dag.

Fortsatt god påskeaften.

God lørdag fra Gate S12 Seatac hvor AF 309 snart er klar for boarding og jeg er uklar til å pendle til Norge. Dessverre er det en A340 i kveld - A330 er langt å foretrekke - AF's 340 er gamle og spesielt luften ombord er mye dårligere enn de nyere 330.

God lørdag fra Gate S12 Seatac hvor AF 309 snart er klar for boarding

S12 ... En gate med god Tristar-historie.. Har tilbrakt mange timer der.
Da var unge MOW på landet - det er påskefeiring hos Svigerbestemor, og bikkjene nyter å kunne løpe fritt rundt. Selv slumrer jeg lett her på terassen ...

God kveld. Det som virket være en "korket" Chianti fra Felsina var dagens irritasjonsmoment. Dagens pussighet var Dagsrevy-reportasjen fra over gata her, som viste at Helvete er ganske nært, men heldigvis nedlagt, og erstattet at kaffebar.

Back