![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Litt forskjellig fra siste (drøye) uka på OSL
![]() Mitt første møte med PIA's B777-200 ER ble et frontalangrep da den dessverre landet på en rullebane "ikke nær meg" ![]() ![]() Mørkt eller lyst, flott uansett? "Undereksponert" litt under behandlingen for å skape litt kontraster. ![]() Da take-off samme kveld ikke ble helt topp, vises heller gårsdagens take-off... ![]() ![]() BA tok av ca 40 min før PIA. Håpet i det lengste at det flotte lyset skulle vare, men ![]() ![]() ![]() ![]() Slet en smule med eksoneringen på denne ![]() Måtte bare ha med en.. ![]() Ganske så lekker ![]() ![]() ![]() I stedet for DAT'n vises heller en annen fargeglad sak ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvis bilde av AP-GBK er fra tirsdag så satt jeg i den på business clas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hvis du slutter med så skarpe og fine bilder, sklutter jeg å være misunnelig på fotokunnskapene dine
![]()
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Veldig fine bilder.. Liveryet til PIA er ikke så galt faktisk..
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Knall fine bilder...
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En meget flott serie, spesielt av 777 - den er bare rå... Hvor sto du på takeoff-bildet? Jeg har fått ødelagt så mange flotte fotomuligheter på OSL grunnet gutta i tårnet som spiller rullett om hvor flyene skal komme & gå, at jeg neste mister lysten til å reise til verdens beste spotteplass, Vollen...
hei å hå H
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Takker så mye. 777 e berre lekker, ja. Bildet av PIA'n på vei nordover ble tatt fra "verdens beste spotterplass, Vollen" ![]() Opprinnelig stod jeg i nordenden på den østre banen og ventet, men etter en telefonsamtale med Grindstein skiftet jeg fort mening..(en stor takk til Steinar) Det finnes sikkert et system i galskapen mht hvor flyene tar av og lander, men ingenting kan, der og da, måle seg med den kollektive avstraffelsen (for ikke å snakke om den teite fliringen og småbanningen) alle føler når flyene ikke kommer iht "oppsatt plan". Spotting gir i hvert fall spenning ![]() ![]() ![]() Så når du ikke er ute og flyr "storfugel'n" så får du komme deg hitover. Takker forøvrig for alle kommentarer. Putzmeister: Det serveres ofte mange flotte bilder fra Tromsø. Antar du ikke sitter der oppe og lar utstyret støve ned? ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Må jo kvikke meg å si at min kommentar om gutta i tårnet selvsagt var ironisk, de gjør jo bare jobben sin... Men å stå på Vollen tidlig om morgenen for å ta imot Thai, for så å få indikasjon på at den kommer på østre bane, og kvikke seg den flere timer lange reisen dit - rigge seg til, og så se at den kom på vestre likevel. Så venter man til ettermiddagen og sitter på Vollen og venter på avgang Thai - ja da tar den selvsagt av på Østre bane...! Jeg har prøvd å fange den 3x2 ganger, uten noe særlig hell... Men - jeg pleier sjelden vinne i Lotto heller, så...
hei å hå H
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Veldig bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Qatar på OSL imponerer litt, men får en grundig delay (23/6) | Utflyttet | Småprat | 97 | 29-07-2014 09:07 |
Litt ymse tanker om SAS IC | CCS87 | Reiseforum | 9 | 18-02-2014 17:46 |
Litt ymse i ettermiddag - SVG | PH-BXA | Spotteralerts | 9 | 04-09-2011 11:10 |
Litt ymse fra OSL søndag 23.05 | Faldo68 | Bilder & foto | 9 | 25-05-2010 13:32 |
Litt OT, men bare litt - Lynxair | Geir | Flyforum | 2 | 31-01-2008 17:28 |