![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lurer på om det er noen som har en Widerøe Twin Otter til salgs (plastmodell på stativ). Har prøvd å få tak i den i mange, mange år man har ikke lykkes i det.... HJELP...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sorry mate. Det eneste som "ligner" er resin modeller (display) på metall stativ. Disse finnes i et beskjedent antall og kom til landet sammen med 1:1 "modellene". Alternativet ditt er plastbyggesett i 1:72 (Matchbox). Disse finnes ikke med WF dekaler, men kanskje Ruben snart har noe på markedet ?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvordan er det å få tak i noe sånnre display modeller da?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Svaret er: Det får man ikke.
Har aldri sett noe på markedet. Selv jeg med mine 26år i selskapet har ikke klart å få tak i en. De fleste som hadde slike er pensjonister nå og har disse i hylla hjemme.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg skjønner...
Det får bli et selvbyggersett da, og håpe på nye dekaler ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hva med Dash-7 modeller av Widerøe?? Finnes de?? NOEN????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dash 7 hadde vært bra ja
![]() Når det gjelder andre(hvis jeg forsto deg rett) så finnes det Dash 8-400(Q400) i nettshopen både til Widerøe og SAS ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Stort sett samme svar som for Twin Otter spørsmålet. Resin modeller levert fra DHC (fabrikken). Denne har jeg selv. Skala er 1:72. min er pt utlånt til museet i Bodø. Jeg mener det skal finnes byggesett, men skala er jeg usikker på. Det eneste jeg er rimelig sikker på er at det ikke finnes WF-dekaler.
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Revell ga ut det gode, gamle Matchbox settet i fjor eller forfjor, så det er ikke noe problem å få fatt på. Dette er selvfølgelig i 1/72. Jennings jobber med Widerøe sine farger akkurat nå. Det blir alle 4 hovedskjemaene, fordelt på 2 forskjellige dekalark. Jeg regner med å ha disse for salg i god tid før sommeren. Happy modelling, Ruben www.lndecals.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe sine gamle fly (Dash 7 og Twin Otter) | LN-BEF | Flyhistorisk forum | 2 | 02-12-2012 11:56 |
Twin Otter | Concorde | Flyhistorisk forum | 5 | 23-03-2010 12:00 |
Til de få som fremdeles BYGGER modeller. Widerøe Twin Otter dekaler | rhusberg | Samlerhjørnet | 10 | 14-09-2009 20:59 |
Pantone farger til Widerøe sine Twin Otter ? | rhusberg | Flyhistorisk forum | 3 | 12-03-2009 09:09 |
Widerøe Twin Otter Fotografier | Seabee | Flyhistorisk forum | 8 | 07-10-2006 03:06 |