![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei,
I forbindelse med de neste dekalprosjektene mine, trenger jeg fargekoder til Widerøe sine Twin Ottere. Det er spesielt det siste skjemaet, med 3 forskjellige grønnfarger, jeg mangler. Men jeg tar selvfølgelig også imot til de tidliger også :-) Happy modelling, Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det var desverre ikke så mye hjelp å få her..... men har sendt
en email til Widerøe, så jeg får håpe de har anledning til å svare. Når det gjelder det 3 skjemaet (grønn hale med hvit logo). Er denne grønnfargen skarpere enn på de to første skjemaene ??? Hilsen Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei Ruben.
Kommer an på hvem hos oss du har spurt. Jeg tror faktisk jeg har liggende arbeidtegninger for lakkeringen av den siste Twotter'n, og der er sågar fargekodene med. Sjekker på jobben i morgen.
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Da jeg kjenner svært få av dere, må jeg som regel stille spørsmålene her generelt til alle. Men jeg fikk via andre kanaler de riktige kodene i går kveld :-) For det siste skjemaet med 3 striper, er Pantome farge kodene som følger: 355C, 360C og 374C. Da gjenstår bare skjema 3. For meg ser det ut til at det ble brukt en skarpere grønnfarge her enn på skjema 1 og 2. Er det noen av dere som har synspunter på dette ?? Happy modelling, Ruben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe sine gamle fly (Dash 7 og Twin Otter) | LN-BEF | Flyhistorisk forum | 2 | 02-12-2012 11:56 |
Widerøe DHC-3 Otter interiør farger ?? | rhusberg | Flyhistorisk forum | 4 | 08-08-2010 13:45 |
Til de få som fremdeles BYGGER modeller. Widerøe Twin Otter dekaler | rhusberg | Samlerhjørnet | 10 | 14-09-2009 20:59 |
Widerøe Twin otter | Nja | Samlerhjørnet | 8 | 11-03-2009 16:13 |
Widerøe sine SeaBee, farger ? | rhusberg | Flyhistorisk forum | 7 | 07-02-2009 15:12 |