Flyrs flåte

Re: «Flyr» - Nytt norsk flyselskap (Erik G. Braathen)

Eiet av Pembroke, og hvert hos Pegasus hele sitt drøye 8 års levetid

FLA og FLZ ryktes å være de som er bestilt ....

Jeg likte godt total livery, og spesielt de små detaljene på utsiden av winglets og bak på motorene

Jeg likte godt total livery, og spesielt de små detaljene på utsiden av winglets og bak på motorene

Disse detaljene fremstår positive for helheten og får dekoren til å fremstå mindre platt enn hva man kanskje kunne ventet av en LCC.

Flaggfarge-stripene i front derimot kunne man vært foruten, de harmonerer ikke på noen måte med de grønne nyansene.

FLA og (til) FLZ ryktes å være de som er bestilt ....

Om det fortsatt skulle være noen tvil om disse reservasjonene så er det altså ikke rykter, men et faktum. Sånn for ordens skyld...

Re: Flyrs flåte

Hvorfor er ikke det tyrkiske flagget fjernet ?

Den er nok fortsatt på tyrkisk register, såvidt jeg vet innebærer det t de må ha en lite tyrkisk flagg ved siden av registreringen. Er jo samme i f.eks Tyskland

Ikke helt med på versjonen av flagget på snutet, ellers et helt greit design som følger moten nå om dagen. Har det kommet ut hva slags callsign de kommer til å operere med?

Basert på Tilsynets Postjournal så ser det ut som Flyr har søkt om LN-NGA og LN-NGB, som vel er to ex-Norwegian maskiner som vel endte opp hos Jeju Air, men som jeg ikke tror er i drift per dags dato? Dog har jeg bare sett overskriften på søknaden

Back