DY LN-LNX/G-CJGI - status

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Ser ut som Norwegian har overtatt en posisjon opprinnelig tildelt Air Berlin?
 
Last edited:
Re: LN-LNM/LN538 - status

Det må i tilfelle være veldig lenge siden. Har hatt 538 notert lenge.
 
Re: LN-LNM/LN538 - status

Denne var registrert på flightline inne på Everett, ute om noen få dager. Allerede ferdig lakkert på halen med bilde av Carl von Linne.
 
Re: LN-LNM/LN538 - status

Registreringen kommer til å bli G-CJGI ifølge sikre kilder.

Levering er pr nå planlagt til 20.mars
 
G-CJGI/EI-LNM - status

EI-LNM (eller G-CJGI), B787-9, c/n 38756 l/n 538 ble rullet ut i friluft på tirsdag. Den skal prøveflys som BOE251.
 
Re: G-CJGI/EI-LNM - status

Klart for jomfrutur.

BOE251 (B789) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Snohomish County (KPAE) at 10:00 PST Monday (06 Mar) heading for Grant Co Intl (KMWH) for an estimated arrival at 11:31 PST Monday (06 Mar).

Expected route: SEA J523 TOU TOU180015 ALW PDT PELLY

BOE251 (B789) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Grant Co Intl (KMWH) at 12:00 PST Monday (06 Mar) heading for Snohomish County (KPAE) for an estimated arrival at 12:58 PST Monday (06 Mar).

Expected route: EPH
 
Last edited:
Re: G-CJGI/EI-LNM - status

Jaså? Inga av de andra 787 är ju hos NAX, är ju NLH eller NUK
NLH er ikke operativt, 0 fly, NUK kun 737, NAI kun 737...Alle 787 er på NAX AOC, ellers kan man heller ikke bruke dem OSL-BKK.....
 
Re: G-CJGI/EI-LNM - status

NLH er ikke operativt, 0 fly, NUK kun 737, NAI kun 737...Alle 787 er på NAX AOC, ellers kan man heller ikke bruke dem OSL-BKK.....

kan jo også nevnes at Norwegian long haul AS har byttet navn til Norwegian ground handling AS, så NLH kan man vel på en måte si at ikke ''eksisterer lengre'' :)
 
Re: G-CJGI/EI-LNM - status

kan jo også nevnes at Norwegian long haul AS har byttet navn til Norwegian ground handling AS, så NLH kan man vel på en måte si at ikke ''eksisterer lengre'' :)

Beslektet med 'Red Handling' eller opererer de i forskjellige markeder?
 
Re: G-CJGI/EI-LNM - status

Beslektet med 'Red Handling' eller opererer de i forskjellige markeder?

Hvilken callsign benyttes på Dreamliner leveransene nå? DY/NAX?
Hva er greia med G-XXXX reg. hvis maskinen skal benyttes av DY/NAX?
 
Re: G-CJGI/EI-LNM - status

Den siste gikk som NAX1A .. Regner med at denne vil gjøre det samme. 737'ene går som IBK1A.
 
Back
Top