![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools
![]() |
Display Modes
![]() |
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Burde nok vært tydeligere der - men sete 15B var blokkert på denne flygningen fordi den elektriske motoren var ute av funksjon. Til og med blokkert på Expertflyer i forkant av flighten også!
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Flott rapport og flotte bilder. Takk for reisen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Flotte rapporter og bilder takk for at du deler. Noen spesiell grunn til at du flyr via OSL når det går fly direkte fra BGO til CPH?
Ser forresten ut som det blir nødvendig fremover med OSL eller SVG da BA's avganger til LHR går for sent til at jeg rekker mye av flightene vestover fra LHR.
![]() |
#24 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Du, dette var knallbra. Takk skal du ha.
Jeg har sittet i 53A på BA en del ganger, og faktisk er lyset og bråk fra galley noe av det som irriterer meg mest. Det er stadig mas, og det er skikkelig, skikkelig lyst. Men så er jeg selverklært A380-hater ![]() Ser frem til fremtidige rapporter fra deg.
![]() |
#25 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Fantastisk rapport. Jeg synes at BA sin a380 er helt fantastisk i 2. etasje. Stille og rolig, og langt bedre enn 772-maskinene med F. CX ser veldig bra ut, håper jeg får muligheten til å prøve de en gang i fremtiden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Takk for utfyllende rapporter.
Vedr. BA A380 foretrekker jeg selv vindussete på rad 51 eller 52, da er man midt mellom toalett og galley. Lurer litt på om rad 57 og 58 kunne funket like bra. Og jeg har stort sett ikke problemer med å jumpe over beina til naboen de få gangene jeg må ut i midtgangen.
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Hjertelig takk for hyggelig kommentar LN-FHU ![]() Tusen takk for hyggelig kommentar, krølle ![]() Quote:
![]() Tenker du på turen til NRT, så var dette fordi man kommer raskere hjemover via OSL på returen. For utreisen sitt vedkommende gir SK 2875 kun 45minutters connection til SK 983, og da var det mer behagelig å komme med SK 1469 fra OSL med 20 minutter ekstra (vinterstid også). Quote:
![]() Nå skal ikke jeg generalisere vedrørende 53 A basert på denne ene erfaringen, men for meg fungerte det fint (dog med shades foran øynene). Det kan godt dukke opp en rapport eller to til sommeren! Quote:
![]() Quote:
![]() Gode innspill vedrørende setetips her. Rad 50 er iallfall noe man bør unngå, da nærmeste nabo er gardinen frem til toalettene i nesen. Jeg kan godt tenke meg at rad 51 eller rad 52 er gode valg, særlig med tanke på at serveringen starter forfra. Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Takk for en glimrende rapport
![]() Skulle jeg komme med litt konstruktiv kritikk så må det faktisk være og dele den op i tre, da det jo er tre separate reiser ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Jeg kunne helt klart delt den opp som du sier. Neste gang blir det en reise og mer detaljrikt tenker jeg.
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget bra rapportering!
![]()
![]() |
#32 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kanonbra rapport! Flott levert ☺
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tusen takk for at du både leser og kommenterer rapporten min, Bergern
![]() Hjertelig takk for hyggelig kommentar, Strominho ![]()
![]() |
#34 |
travelling nerd
|
![]()
Takk for utmerket rapport!
.................................................. . http://www.reiseportalen.blogspot.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS börjar flyga Stockholm - Hong Kong | bjornstrom | Flyforum | 246 | 24-10-2016 10:19 |
British Airways + Hong Kong Airlines | Sim_henrik | Reiseforum | 3 | 08-01-2016 10:35 |
Cathay Pacific starter Hong Kong-Boston | petter380 | Småprat | 0 | 26-08-2014 18:02 |
Etter Qantas - British Airways neste ? | LN-KGL | Flyforum | 2 | 16-12-2006 12:13 |
SAS Cargo til Hong Kong ? | morr | Flyforum | 12 | 04-10-2004 23:30 |