![]() |
|
![]() |
#21 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
a) Ta med deg øyebind b) ringe på betjeningen i løpet av 3-4 timer for å be om å få rullegardinen lukket etter at det hadde blitt gitt beskjed om at alle rullerardinene skulle ned.
![]() |
![]() |
#22 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Et konsept som høres fantastisk og futuristisk ut, men det fungerer enda ikke i praksis.
![]() |
![]() |
#23 |
Up in the air ✈
|
![]()
Innenriks og rundt i europa lukker jeg aldri igjen....ok ja kanskje halvparten, men ellers så driter jeg i hva andre mener. Helt ærlig, det har aldri hendt at noen har spurt meg å lukke de igjen.
Langdistanse...ja da lukker jeg igjen slik at jeg og alle andre kan få se film uten at solen/lyset skinner rett på skjermene. Men når jeg flyr over grønland....ja da skal jeg alltid se ut og ta noen bilder ![]() Ved innflygning og landing så har jeg de også oppe. Det er fordi jeg ønsker at de som sitter i midten av flyet skal få sjans til se ut. Litt grei er jeg også ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
![]() Men det er klart, man må jo få bruke sollys som leselampe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Enig. På vei fra YVR-HKG i mars fikk vi utrolig flott natur "med på kjøpet" over Alaska og Russland. Det er en 13-14 timerstur og jeg hadde vindushades opp ca. 50% av tiden uten at det forstyrret noen nevneverdig da CX hadde øyebind til dem som ikke hadde. Win-win ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er litt mer glød i selve vinduet, men man merker ikke store forskjellen i kabinen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Synes ikke vinduene på 787 er noe problem. Det er skarpt dagslys jeg synes er skikkelig irriterende på langflighter.
![]() |
![]() |
#30 |
Newcomer
|
![]()
Jeg flyr ikke så mye interkontinentalt... men har stort sett alltid vindussetet når jeg er ute å flyr.
Dette er ganske enkelt, man viser hensyn til folk man flyr sammen med. Dersom hun/han på siden av meg fikk sola i øynene eller av andre grunner spurte om jeg kunne ta ned "gardina" ville jeg naturligvis gjort dette. Men dette har jg aldri opplevd og jeg må si at dette kan ikke være noe "stort problem". Jeg plages mye mer av skrikete unger og fulle folk :P |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fagdebatt: Slot window | catocontrol | Flyforum | 63 | 11-06-2012 21:24 |
Window Shades | TG923 | Flyteknisk forum | 13 | 30-11-2009 14:57 |
Synskrav for flygere, noen som kjenner til gjeldende krav? | Fokker 50 | Flyforum | 8 | 06-05-2007 18:15 |