Re: Reiserelaterte spørsmål vedr COVID-19
Kjenner karanteneregimet ut og inn.
Kina er rutinetur, men akkurat denne turen her ble verre. Og ja, jeg har møtt på diplomater på min vei til Kina tidligere i pandemien.
Min så langt ubrukte retur i mai er satt med A340, ja. Fikk ikke brukt denne på forrige tur, da planene for hjemreise endret seg.
De foregående dagene har SAS bare vært usikker på om flyvningene vil gå eller ei, og kunne ikke gi klart svar.
At de kansellerer billetten tyder vel på at de har bestemt seg. Er satt på venteliste igjen senere i mars, men første garantert-garanterte billett er uti mai en gang.
Null stress.Tja er denne flyginga satt opp med AIrbus 340 er det garantert en ghost flyging dvs at den mest sannsynligvis ikke går. Uansett så er det så å si umulig å få visum til Kina med mindre man ikke er diplomat eller er i et annet ekstremt viktig ærend. De fører fortsatt en ekstrem zero covid politikk og om man ville få visum så ville jeg ikke dratt. Det er rett og slett for risikibelt med karanteneregimet. Jeg kjenner en som er ansatt på ambassaden i Beijing og selv for dem var dette en kronglete greie.
Kjenner karanteneregimet ut og inn.
Kina er rutinetur, men akkurat denne turen her ble verre. Og ja, jeg har møtt på diplomater på min vei til Kina tidligere i pandemien.
Min så langt ubrukte retur i mai er satt med A340, ja. Fikk ikke brukt denne på forrige tur, da planene for hjemreise endret seg.
Forsøkt. Billetten ble kansellert tidligere i dag.Det er kun billetter i bookingklasse C (dyreste biz) som gir deg garantert sete. Men får du fortsatt ikke plass ville jeg prøvd litt agentrulett…
SK997 er i kveld satt opp med LN-RKT (A330).
Sent from my iPhone using Tapatalk
De foregående dagene har SAS bare vært usikker på om flyvningene vil gå eller ei, og kunne ikke gi klart svar.
At de kansellerer billetten tyder vel på at de har bestemt seg. Er satt på venteliste igjen senere i mars, men første garantert-garanterte billett er uti mai en gang.
Last edited: