![]() |
|
![]() |
#221 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bare når de ser at det er deg.
![]()
![]() |
#222 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Hentet tag på automaten da jeg reiste fra SVG i går. Fikk priority påskrevet på tagen. Kom som en av de siste på KSU, men så at de med rød tag kom først.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg skjønner gutta på bakken også.. Med det antallet kofferter de ser hver dag må det være mye enklere å se en rød tag enn en svart tekst på en bag-tag som ser ut som hvilken som helst annen destinasjon. Å levere i skranke er for meg eneste måte fremover inntil det blir annen utlevering av røde pri-tags vi kan sette på selv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Priority tag har ikke fungert for meg på BGO de siste 3 gangene. Helt latterlig, fått siste bagg hver gang, dvs. 20 min ekstra "kos" som kunne blitt brukt til mye annet... Ræva opplegg, for å si det mildt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
EBG
|
![]()
Er det noen plass det går ann å klage på dette ?
Hvis mange nok klager så blir fokuset muligens større fra SAS ? Jeg opplever at det ikke sjeldent virker i Norge både med eller uten tag. Mens i utlandet virker det godt.
![]() |
#228 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Hvis det er noen trøst så synes jeg det funker omtrent like dårlig stort sett i hele Europa. På mine siste flighter har heller ikke Lufthansa klart dette |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg fant denne fornøyelige artikkelen i Finnmark Dagblad i går vedrørende prioritert bagasje i Alta og hvorfor den ikke kommer først. Her står det blant annet.
Quote:
https://www.ifinnmark.no/derfor-komm...s/5-81-2042120 De som abonnerer på alle Amedia aviser har tilgang til dette da FD er en Amedia avis.
![]() |
![]() |
#230 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
På AES er jeg nesten alltidn en av de siste, og det gjelder de fleste med EBG/EBD/EBP. Da er det vel sånn at når de lastes inn først så kommer de nødvendigvis sist ut. Har studert sjauerne på en del flyplasser og der tømmer de flyet fullstendig før de kjører "toget" med vognene inn til terminalen. Da ligger også PRI på fremste vogn, selv om den ikke kommer først ut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har vært svært overraska i det siste. Pri har kommet først, helt systematisk på SAS-flightene mine til TOS, fra inn- og utland. Mulig det er tilfeldig, men det har ikke vært tilfeldig på de flightene, for det var svært gjennomført. Tidligere har jeg hatt inntrykk av at det har 0 -null- å si, men kanskje det er i endring?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kan vel og være noe med at Aviator har tatt over og at WGH ga litt blaffen mot slutten? I starten av bytte av leverandør vil man jo vise seg fra sin beste side, så dabber det heller litt av etterhvert
![]() Hilsen en som sitter på DY385 på TOS og ikke rører seg av flekken fordi WGH ikke klarer å blåse igang motoren med sin egen air start unit, og nå må låne av aviator ![]() Og ironisk nok var den til WGH og selvfølgelig SAS-oransje ![]()
Upcoming: Feb: TOS-OSL (DY), Mar: OSL-TOS (DY), Apr: TOS-TRD-OSL (WF/DY), OSL-ALF-TOS (DY/WF) Last edited by LN-HFH; 13-06-2024 at 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Liten oppdatering etter siste dagers reise. Faderen dro til Alta i går og som seg hør og bør kom bagasjen hans helt sist med rød prioriterings tag. I Milano i går kom konen sin bagasje først, men min kom helt sist selv om vi sjekket inn samtidig.
![]() |
#236 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er ting internt så er vel også frykten for å miste kontrakten med moderselskapet relativt liten, slik at kvaliteten man leverer kanskje ikke har så mye å si for ansattes motivasjon.
![]() |
#237 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Eller man føler seg i større grad tilhørighet til selskapet, og utfører derfor en bedre jobb, eller gjør en innsats utover det i kontrakt beskrevne minimum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Uansett har det åpenbart vært svikt flere steder, også knyttet til interne rutiner og prosedyrer.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Priority bagasje tag | cbcb | Reiseforum | 53 | 06-06-2015 17:22 |
Priority tag hos BA | KristianSk | Reiseforum | 3 | 01-08-2014 11:30 |
OSL: Utenlandsflyvninger fra innenland? | Star Flyer | Småprat | 7 | 09-07-2014 14:06 |
Blokkering av seter hos Norwegian innenland? | Someone | Småprat | 11 | 21-08-2011 17:59 |