![]() |
|
![]() |
#201 | |
Gunnar
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
EuroBonus Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#203 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vel, på tur tilbake sviktet det like herlig, kofferten min kom lenge etter de uten priority. Der var det faktisk ingen prioritybagasje i det hele tatt blant de tidlige koffertene.
![]() |
#204 |
Newcomer
|
![]()
Fløy Sas pluss til Praha.
Pri tag på både min og fruens bagasje. Kom sammen med de andre pri taggene gode 10 min før annen baggasje i Praha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SVG-OSL i dag. Pri bagasje blant de første levert på båndet. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bodø i dag. Pri bagasjen lå på båndet før jeg kom meg ned dit. Satt på rad 8, så jeg brukte ikke akkurat lang tid ut av flyet. Godt jobba!
![]() |
#207 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ikke innenlands men, I Berlin og Roma kom all Pri baggasje desidert sist...
![]() |
#208 |
EBD
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Det krever litt hjernekapasitet å yte det lille ekstra, selv om det som oftest tydelig er markert på bagtagg. BGO og OSL funket meget bra i helgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
SVG - OSL i går, så kom min koffert først av alle. Bravo. Priority tag påsatt på LHR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har fløyet OSL - TRD fredag med retur TRD - OSL i dag.
Ved ankomst TRD fredag kom samtlige kolli med priority tag sist opp på båndet. Noen hadde tydeligvis gjort en innsats på OSL med å loade alle kolliene sammen i flyet, men dette ble ikke fulgt opp på Værnes da bagasjen skulle utleveres. På returen i dag til OSL så glapp det igjen. Jeg la nemlig merke til ved boarding på TRD at de lastet min og et par andre kolli med tag i det fremre lasterommet på 737 maskinen. Ved ankomst OSL så ble tydeligvis ikke dette registrert, dette førte til at min og de andre sin bagasje ikke kom med hovedlasset, men dukket først opp 30 min senere etter at vi hadde lagt litt uro i serviceskranken. Jeg måtte gjøre personalet der oppmerksom på hvor min og de andres bagasje befant seg i flyet, noe som ble viderekommunisert til stuerene. Først da kom bagasjen etter litt om og men. Totalt ventet jeg i 50 minutter ved bånd 3 på ankomst i dag. For å oppsummere så virker det som om prio tag fremdeles er litt bingo og at rutinene ikke er helt som de skal. Angående feilen i dag på OSL så kan det selvsagt skje den beste, men jeg sitter igjen med inntrykket av at dette ikke var noen god reise "priority-tag-wise". |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ved ankomst BGO i kveld. Ikke en eneste priority tag blant de første som kom ut, men min bag som ikke hadde noe tag var på plass blandt de første så jeg er i hvert fall fornøyd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
viktig å si ifra når pritag feiler. Tror det raskeste er å klage på facebooksiden til SAS
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I helga: Osl-trd
Fikk pri tag på 3 bags. Alle var på båndet da jeg kom dit i TRD. retur trd-osl. Sjekket inn i skranke. Fikk tag. Kom som nr to i osl. Hadde litt tid så jeg stod å så litt på de andre. Bags med svart priority på bagtag kom helt tilfeldig ut. Så det viser at den klassiske taggen virker best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
EBD
|
![]()
Dette er og min observasjon, spurte om å få en slik rød tag på i København, men det ble avvist med henvisning til Priority tekst på bagasjelappen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Derfor bruker man ikke automatene i CPH
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
EBD
|
![]()
Haha, problemet var lang kø i biz check-in men ingen kø i biz bagdrop..
Aldri hatt problemer tidligere med å få tag ved forespørsel.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Tror de på "bakrommet" på OSL har en bunke oransje pritags som de klistrer på de som har priority printet i sort på bagasjelappene. Leverte fra meg kofferten i gullskranka, og der ble den sendt videre uten oransje tag.
I Bodø, så dukket min koffert selvfølgelig opp først ![]()
![]() |
#219 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Priority bagasje tag | cbcb | Reiseforum | 53 | 06-06-2015 17:22 |
Priority tag hos BA | KristianSk | Reiseforum | 3 | 01-08-2014 11:30 |
OSL: Utenlandsflyvninger fra innenland? | Star Flyer | Småprat | 7 | 09-07-2014 14:06 |
Blokkering av seter hos Norwegian innenland? | Someone | Småprat | 11 | 21-08-2011 17:59 |