![]() |
|
![]() |
#161 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
WF fra TRF til TRD i dag som EBG:
Business innsjekk: Nei. Ble sendt til automaten Business bagdrop: Nei - Køa var full av japanere som trengte masse hjelp til å sende sin koffert - måtte scanne bags selv. Priority tag: Nei. Hadde med familie så jeg gadd ikke krangle. Priority ombordstigning: Nei Så eneste fordel jeg hadde av EBG i dag var å få sendt ekstra bagasje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Star Alliance only.
|
![]()
SK fra BGO til OSL i dag:
Business innsjekk: Ja, null kø Priority tag: Ja, uten forespørsel Priority boarding: Nei Bagasje først ved ankomst: Nei, bagasjen ble liggende i Bergen(!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
OSL - PMI sist lørdag.
Innsjekk SAS Pluss Prio merket baggasje JA FAsttrack JA Baggasje ved ankomst - siste tralle med barnevogner og annet. - Ventet neste som sistemam med fult fly med sommerturister med mye baggasje. Så PRIO gjelper ikke altid - Fasttrack gikk fort, men det var lite Pax i den ordinære sikkerhetsjekken. God Sommer folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Ok, jeg har kun reist med bagasje til og fra Torp en gang og da var det med DY så har ikke noe erfaring med det. Synes forresten du bør si ifra til wf-chat når de ikke klarer å holde det de lover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fra wideroe.no
Ved innenlandsreiser Reiser du innenlands sjekker du alltid inn i Self Service automatene på flyplassen (gjelder ikke på våre kortbanestasjoner), via internett eller via mobiltelefon. http://www.wideroe.no/flyturen/innsjekking
![]() |
#168 |
Flysitter
|
![]()
Idag på OSL så sjekket jeg inn i gullskranke pga det var en stavefeil i navnet på billetten min gjort av reisebyrået. Siden dette var en kombi billett med en vei med DY og retur med SK fikk ikke betjenten omgjort det, så EBG kom ikke på boardingkort. Da tok hun og stengte skranken og ble med meg til fasttrack så jeg kom igjennom der. Fantastisk service!!
Priority taggen fungerte også og kofferten var først på bandet på EVE |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
SK KRS-OSL-BOO mandag 11.august
Reiste i GO som EBD Business innsjekk: Nei. Sjekket inn per automat Business bagdrop: Nei, faktisk så var ingen av skrankene på KRS merket som Plus eller EBG/EBD-bagdrop Priority tag: Nei. Men det stod "priority" på bagasjelappene (3 kolli) Priority ombordstigning: Nei, hverken i KRS eller OSL. Resultat ved bagasjebåndet: Mine tre kolli kom som perler på en snor som kolli 2, 3 og 4 på båndet i BOO. Kun en annen koffert før meg (det kan jeg leve med) Egentlig greit fornøyd med hvordan ting funket på den reisen. Hadde jo vært kjekt med prioritert ombordstigning, særlig når håndbagasjen min utgjorde et par kolli... ![]()
![]() |
#170 | |
EBD
|
![]() Quote:
Det er også periodevis at de har en plakat for prioritert boarding men det håndheves ikke.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
La heller ikke merke til noen priority boarding skilt ved gaten, slik jeg har sett tidligere i sommer.
![]() |
![]() |
#172 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mod notis:
Pri boarding --> http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=57153
![]() |
#173 |
EBD
|
![]()
Nei da blir det åpenbart et problem. Med mindre de kjører fullautomatisk gate kun for smartpass..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ikke at jeg skal bagatalisere problemet med P-tag og P-boarding, men det virker altså
til at nordmænd går betydelig højere op i dette end svenskere og danskere... --- Det skal jeg ikke lægge noget i, men det virker besynderligt at kun nordmænd har dette problem eller ser det som et uoverkommeligt problem.... Nu er det beskrevet som om at det kun er BGO som ikke sætter P- tag på....har i snakket med dem ??? bedt om at der sættes p-tag på , når nu de findes og EBG/EBP skal have det ?...Mon ikke der nogen fra SK/BGO her på Forum som kan komme det lidt nærmere Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kanskje Nordmenn er mer beviste på hva vi har krav på og dermed krever dette i større grad enn våre naboland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kan godt hende det er noe med "bevisstheten" til normenn, men jeg opplever generelt at nevnte "bevissthet" blir mindre etterhvert som statusen blir større. Om du glemmer pri-tag er sølv- og gullkunder ofte værre å hanskes med enn pandionkunder: sistnevnte trekker gjerne bare på skuldrene som for å si "jaja, man kan jo ikke huske alt alltid".
... ja, jeg har glemt å sette pri-tag på bagasjen til en med pandion-status...
![]() |
#177 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() Mao. kan ein truleg legge landskampen død.
![]() |
![]() |
#178 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Får selv denne på mine innenlandsreiser og har hatt god suksess med å få bagasjen først / tidlig.
![]() |
![]() |
#179 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Samme her, uhyre sjelden jeg får på den oransje tag'en, men allikevel så fungerer det i de fleste tilfeller.
![]() |
#180 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Nei ærlig talt, jeg bryr meg ikke om det, så lenge SAS kan klare å levere de de lover. Og det klarte de i Bodø, så jeg er all smiles ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Priority bagasje tag | cbcb | Reiseforum | 53 | 06-06-2015 17:22 |
Priority tag hos BA | KristianSk | Reiseforum | 3 | 01-08-2014 11:30 |
OSL: Utenlandsflyvninger fra innenland? | Star Flyer | Småprat | 7 | 09-07-2014 14:06 |
Blokkering av seter hos Norwegian innenland? | Someone | Småprat | 11 | 21-08-2011 17:59 |