Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Interessant! Jeg ser klarer ikke å se forskjell på halefinnen (er det muligens sidestabilisator som er det korrekte begrepet?) på 767 og 777, men merker meg at toppen av skroget heller mer i bakenden av 767 enn på 777.
På en Airbus ser motorfestene mye mer skrøpelige ut enn på Boeing.
Her gjelder det vel litt interesse.
Vet ikke hvor du sitter fast, men forskjellen mellom A320-familien og B737 kan sees på halefinnene. Boeing har en kantete form, mens Airbus bruker mer kurver.
Forskjellen mellom A330 vs Boeing 777 vs Boeing 767 kan også sees på halen, i mine øyne.
A330 og Boeing 777 har også forskjellig utforming på halefinnen.
Boeing 767 har en mer konformet bak enn de to andre.
A330: her
B777: her
B767: her
Men til slutt. Det er øyetrening, og man finner mange andre forskjeller etterhvert.
Har du sett. Den gikk visst delvis i ett med bakgrunn.Er det noe rart med den A330 tailen der, eller er det bare jeg som er på bærtur??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.