Re: Problemer med innsjekk på sas.no
OT:
Og der tikka det inn SMS om at flyet TRD - OSL var kansellert. WF-chat ville at eg skulle snakke med sas på Værnes, men sist i køa i skranken før langhelg har eg lite tru på
. SAS telefonservice sende meg til WF, sidan det er ein WF-billett.... WF på telefon knurra over at sas ikkje hadde ordna, og book om billetten til eit leveleg alternativ til FRO. Oppsummert: God service frå WF til tross for litt kasteball. Då blir det to timar lenger på jobb i dag enn planen.
Det kan eg gjere, men det ordnar seg vel på flyplass. Eg kjem inn på setevalg no, ser at midtre delar av flyet er tomt. Fekk tildelt sete vha. SMS-innsjekk i går, men det var på ein full tre-seter :-(
Men vi overlev nok den "lange" turen frå TRD til OSLHeldigvis tidleg innslepp for småbarnsforeldre og free seating på OSL - FDE. (No har eg blitt ein av dei... *grøss*)
OT:
Og der tikka det inn SMS om at flyet TRD - OSL var kansellert. WF-chat ville at eg skulle snakke med sas på Værnes, men sist i køa i skranken før langhelg har eg lite tru på