![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Er den ? , og det er vel da avhening av "sizeing" av de som skal handle ?
I mitt hode , kommer det en maskin med 50 bags så stettes det på X mann kommer det en maskin med 250 bags så settes det på Y mann Y > X ---- MOD: Tråden er splittet fra "Hva er akseptabelt?" http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=68166 Last edited by Discus; 12-07-2010 at 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Airborne
Join Date: Jul 2008
Posts: 571
|
![]()
Så kan du være uheldig at fly er forsinket og ting begynner å lande samtidig...
Y-X = Z Z < Y Er det to like fly, har du plutselig bare halvparten av folka du skulle hatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,800
|
![]()
Og for oss kunder er det totalt uinteressant om bagasjen er sen pga mange bager, få stuere på jobb, vanskelig fly å losse, for få bagasjetraller eller glatt ramp.
Støtter ellers Someones tidsrom for hva som forventes. Bagdrop for biz bør være max 2 minutter, og pri-bags bør på båndet først. I dag rakk jeg akkurat å dra med meg to barolo fra taxfree på OSL, og da kom kofferten. Var ute av terminalen 12 minutter etter at fest setebeltet ble slått av, noe som er høyst akseptabelt! Last edited by Dag Viking; 11-07-2010 at 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2007
Posts: 90
|
![]()
Husk at det fortsatter bare to hull i flyet der bagasjen skal ut fra, sunt vett skulle vel tilsi at 50 bags tar lengere tid enn 200 å losse. Så lenge strømmen av bags ut av disse hullene er mer eller mindre konstant hjelper det ikke hvor mange stuere som står på utsiden og venter... kanskje kundene kunne tenke på det noen ganger også.........
Last edited by LN-MOW; 12-07-2010 at 00:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,800
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jun 2010
Location: Atlanta
Posts: 1,520
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
Forøvrig så støtter jeg Someones tidsangivelser. Last edited by TOS; 12-07-2010 at 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
Join Date: Mar 2010
Posts: 26
|
![]()
Det pleier å være egne innkjøringslag som kun henter bagasjen og kjører den inn, mens stuerne laster av flyet. De kjører som regel inn ett par traller om gangen ja, slik at man sparer litt tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan er F hos Asiana? (splittet) | AndersE | Reiseforum | 28 | 02-08-2012 18:26 |
Hvordan er Aeroflot på economy (splittet) | mckvakk | Reiseforum | 44 | 21-07-2012 13:50 |
Star-selskaper - hvordan er business over Atlanteren? (splittet) | Eirik | Reiseforum | 8 | 09-10-2011 04:35 |
Hvordan opplever passasjerene i en flyulykke det (splittet fra AF447) | Polaris | Småprat | 24 | 05-06-2011 22:40 |
Ut\innsjekk bagasje. hvordan når flere selskap? | hellbilly | Reiseforum | 7 | 21-07-2009 00:03 |