• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

WIAS med rekordoverskudd

Gratulerer så mye også fra Manchester. Det står stor respekt av resultatet, og det som er veldig positivt overraskende er som andre nevner det særdeles lave sykefraværet (under en dag i snitt per ansatt...! Ikke mange småbarnsforeldre...?). :)

Jeg kommer til å fortsette å bidra med omsetning, slik jeg har gjort de siste årene. Ikke mange reisebyråer som er like effektive.

Takker og booker for alle fine tilbakemeldinger!

Jo, TOS, vi er faktisk nesten bare småbarnsforeldre her, men vi har våre metoder ...;-)
Bl.a en egen sofakrok med TV som disse syke små kan kose seg i når de er for syke til å være i barnehage eller skole. Sofaen med teppe og pute er jo det som brukes heime også.
Det manglende sykefraværet kommer nok av en kombinasjon av god trivsel, pålagt trening og at alle har en genuin interesse av at dette firmaet SKAL levere gode resultat.
Kun godt teamwork, med stor porsjon innovasjon og ikke minst vår iboende latskap gjør at vi har fått til slike ting så langt :lol:

Gratulerer så mye fra Vestlandets Hovedstad også! Da har jeg forresten i farten også gjort min skjerv for at dere skal kunne vise til et like godt resultat også for inneværende år.

Back