• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Singapore Airlines og A380...

ENTO

ScanFlyer Silver
Vært stille en stund nå etter oppstart. Går ruten mellom Sing-Sidney sin gang ? Er det kun denne ruten A380 går på og hva er neste ang. A380 ? Hvem skal ha nr. 2-3 osv. ? Er litt nyskjerrig.

Vært stille en stund nå etter oppstart. Går ruten mellom Sing-Sidney sin gang ?
Ruta går sin gang, ser ut til at det har gått helt fint sålangt, bortsett fra noen problemer med IFE.

Er det kun denne ruten A380 går på og hva er neste ang. A380 ? Hvem skal ha nr. 2-3 osv. ?
Det er kun denne foreløpig ja. Nr 2 kommer i januar, og nr 3 i februar, før nr 4 kommer i april, alle til SQ.

Tittet på weben til SQ for SIN-LHR-SIN inn i okt 2008 , ingen A380.

Vilkårlig dato neste år SIN-SYD-SIN SGD 1246 NOK 4.610 med A380/744. Ideer folkens...
Gjennomgående tur til SIN fra OSL via CPH ??:DEN

Last edited:
Jeg skal en tur med SIA 24 Mars fra SIN til London - SQ308 - der er det satt opp en 747 400 - kan denne bli byttet ut hvis flere 380 blir levert i tide?

Jeg skal en tur med SIA 24 Mars fra SIN til London - SQ308 - der er det satt opp en 747 400 - kan denne bli byttet ut hvis flere 380 blir levert i tide?

SIA flyr 3 daglige til LHR fra SIN, SQ 308, 318 og 322. Den 24/3 står alle oppført med 380, men i følge SQ/Airbus sine pressemeldinger mener jeg å huske at de skulle ha 3 380 innen utgangen av februar slik at du kan regne med at en av disse 3 blir med 380 da jeg mener SQ har sagt at de skal ha 1 daglig rundtur (SYD-)SIN-LHR når de har tatt imot sin 3. 380

EDIT: Gikk nå inn på SQ sine hjemmesider og der står det at iløpet av Q1 2008 skal en av de daglige til LHR bli oppgradert til 380

Last edited:
Det var synd, hadde vært en fin "bonus" det.. Når vet jeg sikkert? På "show schedule" på hjemmesidene er jo alle tre flightene satt opp med 747. Blir denne siden oppdatert først?

Last edited:
Back