Det kommer vel ann på om brannene har stoppet.BTW: noen som tør tippe om det er Ok å kjøre fra Saskatoon eller Calgary til Vancouver i midten av oktober? Eller om det er en sykt dårlig plan?
Det kommer vel ann på om brannene har stoppet.
God natt fra San Diego. Super middag på Mortons steak house i dag. Ikke bare maten, men alt sånn circa.
Siste messedag i morgen. Det tror jeg blir fint.
BTW: noen som tør tippe om det er Ok å kjøre fra Saskatoon eller Calgary til Vancouver i midten av oktober? Eller om det er en sykt dårlig plan? Er ferdig på jobb i Saskatoon (evt Regina) torsdag 19/10 og så går flyet hjem først 21/10. Det er mye tid å slå ihjel.
Ha en fin en
Kjøre for å oppleve ? Raskeste vei fra Saskatoon til Vancouver er 17 timer, selv med solide stopp blir det lange dags etapper og vei forholdene mellom Calgary og Vancouver kan være utfordrende (forsinkende). Men det er utrolig flott landskap. Saskatoon / Regina - Calgary er nok en transport etappe 5-6 timer uten altfor spennende område. Men fra Calgary blir det fort flott. Ville også sjekke toget (Via Rail) Edmonton - Vancouver (mulig fra Saskatoon også).
Her på Bainbridge er det en stille morgen med aviser og Espresso, mye prosjekter hjemme etter omtrent en måned på reise. Håper på hjemmekontor neste uke, før Cupertino igjen uken etter. Det er et stort «Event» i Cupertino den 12 så hoteller med mere er totalt utsolgt dvs. mitt rom som de siste ukene har kostet 225 $ koster 850$ neste uke.....
God natt fra San Diego. Super middag på Mortons steak house i dag. Ikke bare maten, men alt sånn circa.
Siste messedag i morgen. Det tror jeg blir fint.
BTW: noen som tør tippe om det er Ok å kjøre fra Saskatoon eller Calgary til Vancouver i midten av oktober? Eller om det er en sykt dårlig plan? Er ferdig på jobb i Saskatoon (evt Regina) torsdag 19/10 og så går flyet hjem først 21/10. Det er mye tid å slå ihjel.
Ha en fin en
Jeg ville iallefall flydd til Calgary først. Da jeg fløy Regina-Calgary så var det 1 times flyvning med bare flatt landskap under meg. Det må, slik dc8 beskriver, være en relativt kjedelig opplevelse. Kjøring gjennom Banff føles litt urettferdig å utføre bare med en gjennomkjøring, siden det er slikt et fantastisk og unikt område som man bør bruke et par dager i for å oppleveSå bare for gjennomkjøring? Njææææ, finnes sikkert noen andre bedre ideer å gjøre - også heller ta Banff som en egen ferietur en gang
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.