Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Her er et bilde fra en heller våt 17. april 1998 på Sola da flyet ble vist fram for første gang. Jeg likte nordlyset, jeg...
![]()
Flott bilde, KOGJeg likte også nordlyset. Vet du om dette var samme dag som den ble satt i trafikk, eller om det kanskje skjedde dagen etter?
LN-TUA eldste flyet i SAS flåten om dagen da eller?
First revenue flight var 30. mars 1998 iflg Airpics ...
LN-TUA
Boeing 737-705 (28211/33) 1998
PI (LN-SUA)(s.d.)
Reg 15.04.98 (midl 13.04.98) ILFC, USA (op Braathens ASA, Fornebu, ”Ingeborg Eriksdatter”), 30.10.00 betydelig skadet i hangar; rep
Hadde LN-TUA på SK330 forrige torsdag og synes damen så bra ut i lakken og interiøret var heller ikke så slitt som jeg hadde trodd
Tenk dere en bil som har vært brukt mer eller mindre 8 timer daglig i 19 år. Hvordan ville den sett ut?
Tenk dere en bil som har vært brukt mer eller mindre 8 timer daglig i 19 år. Hvordan ville den sett ut?
Her er et bilde fra en heller våt 17. april 1998 på Sola da flyet ble vist fram for første gang. Jeg likte nordlyset, jeg...
Som første bilen min... Den gjekk som postbil i omtrent så mange år. Fekk den for 1500,-
Litt OT, men kor mange BU-maskiner er det igjen totalt no då?
Hvorfor har den et dårlig rykte?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.