Ø Øivind ScanFlyer Silver 25 Mar 2011 #1 Noen som har kjøpt noe derfra? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe noen T-skjorter og en hettegenser, og lurte på om klærne de selger er store eller små i størrelsene?
Noen som har kjøpt noe derfra? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe noen T-skjorter og en hettegenser, og lurte på om klærne de selger er store eller små i størrelsene?
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 25 Mar 2011 #2 Jeg kjøpte en blå hettegenser i butikken i TLS for noen uker siden og den var helt normal størrelse.
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 25 Mar 2011 #3 Helt normale størrelser i den butikken ja, men servicen vi fikk i butikken under MegaDo'en i 2009 var ordentlig Fransk.... M.a.o. surt! ^_^
Helt normale størrelser i den butikken ja, men servicen vi fikk i butikken under MegaDo'en i 2009 var ordentlig Fransk.... M.a.o. surt! ^_^
Ø Øivind ScanFlyer Silver 25 Mar 2011 #4 sirpjalle said: Helt normale størrelser i den butikken ja, men servicen vi fikk i butikken under MegaDo'en i 2009 var ordentlig Fransk.... M.a.o. surt! ^_^ Click to expand... Slipper heldigvis å forholde meg til evt. sur butikkbetjening på en nettbutikk. Nå har jeg gode erfaringer med franskmenn og damer da. Er gift med en av slagsen Takk for hjelpen begge to!
sirpjalle said: Helt normale størrelser i den butikken ja, men servicen vi fikk i butikken under MegaDo'en i 2009 var ordentlig Fransk.... M.a.o. surt! ^_^ Click to expand... Slipper heldigvis å forholde meg til evt. sur butikkbetjening på en nettbutikk. Nå har jeg gode erfaringer med franskmenn og damer da. Er gift med en av slagsen Takk for hjelpen begge to!