heldig spotter

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
og flyselskap...

Heldigvis gikk det bra for passasjerene, selv om dét helt sikkert var skummelt. For spotteren var det noen dagens høydepunkt!

Som "spotter" är det mixade känslor när det gäller publisering, men... den typen av bilder hade aldrig kommit längre än i mitt privata filsystem, och till haverikommisjonen.

Men, intressant bild då :D

Originally posted by Andreas.E
Som "spotter" är det mixade känslor när det gäller publisering, men... den typen av bilder hade aldrig kommit längre än i mitt privata filsystem, och till haverikommisjonen.

Hadde du ikke sendt noen kopier til avisene også ?? *stupe i dekning*

Kopier til:

-Havarikomisjonen/myndighetene
-Privat bruk
-Postet på Scanair
-Solgt til diverse media og blitt steinrik

Jeg syntes ikke det er så unaturlig, pressen får bilder av ulykken alikevel, så hvorfor kan ikke da jeg tjene på det som en og annen pressefotograf ?

I og med at dette ikke hadde dødelig utgang for pax/crew, så ser jeg ingen grunn til at det ikke skal kunne offentliggjøres.

Folk får göra som dom vill.... men för mig som person och fotograf vill jag bara att
mitt namn skall nämnas/synas offentligt på ett sätt som faller possitivt ut för respektive sällskap.

Det er ikke noe som sier at man SKAL publisere bilder! Det er noe som fotografen velger! Men det er ikke noe galt i å publisere bilder av ulykker! Hvorfor skulle det være det? :naughty:
Skal man slutte å ta bilder av alle typer ulykker? Det er ingen forskjell på ulykker! Om det er biler, båter, fly eller hundesleder… En ulykke er en ulykke! Og ulykker har en nyhetsverdi… i varierende grad! :smokin :up:
Og hvorfor skal man ikke publisere bilder av ulykker med dødelig utfall? Selvsagt skal man det! Det har like mye nyhetsverdi som alle andre nyheter om ikke mer… !
:sarc :smokin

Back