O,1%???!!:baeh :molOriginally posted by EB
Hva er prosentandel av ruter som IKKE går med 737?
Originally posted by PP
I kan da sagtens få nogle af de MD80ere vi har hernede på CPH - dem er jeg pesonligt ved at være godt træt af at se på...
Slutt å klag PP, dere har da mye snacks, spesielt SAS A 340 flere ganger daglig...Originally posted by PP
I kan da sagtens få nogle af de MD80ere vi har hernede på CPH - dem er jeg pesonligt ved at være godt træt af at se på...
Er vel kanskje lov å håpe på Thai B 777-200ER tre ganger i uka en gang i fremtiden??Originally posted by MD11
Originally posted by PP
Vi vil også ha en TG widebody![]()
Originally posted by amatør
Er vel kanskje lov å håpe på Thai B 777-200ER tre ganger i uka en gang i fremtiden??Originally posted by MD11
Originally posted by PP
Vi vil også ha en TG widebody![]()
Originally posted by amatør
Slutt å klag PP, dere har da mye snacks, spesielt SAS A 340 flere ganger daglig...Originally posted by PP
Det mest spennende som finnes på OSL bortsett fra PIAs 747-300, er jo utelukkende fraktere: B 747, A 300, DC 10 og MD 11..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.