... ser ut til å være historie. Vi får se hvor de ender ...
Kilde: EASThai International has withdrawn its four A345s from service.
Kilde: EASThai International has withdrawn its four A345s from service.
I mars sto de fleste av dem parkert sammen med Orient Thai sine gamle 747 som bare flyr sporadisk tilsynelatende ikke i bruk.
Var det BKK-LAX som ble kuttet tidligere i år? Hvis ikke er det vel få andre fly i Thai sin flåte som klarer den ruta non-stop med rimelig last.
Tja når en A340-500 er 40 tonn tyngre tomt og 95 tonn tyngre fullt lastet enn en A340-300, så ja, en bruker en god del mer drivstoff.
Drivstofforbruket er jo stort sett forbundet med å bære vekten av den økte lasten av drivstoff for flyene er stort sett like store.
Er det nå bare ek og sq som bruker flytypen? Hvor mange fly er produsert totalt?
37 maskiner ble bygget og de befinner seg følgene steder i følge Planespotters.net, som pleier være brukbart oppdaterte
Airbus 4 (lagret.....tror noen av disse var planlangt til Kingfisher)
Det er bygget tett oppunder 380 A 340' av disse er der noen og 30+ 340 500 versjoner, så det er denne versjonen der er bygget ferrest av. har selv flydd med Thai sin 340 500 OSL-BKK i business, og det var en strålende opplevelse.
Synd det der. Et fly med stort bedre plass bak gardina er det vel langt imellom...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.