• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Vil du være med til New York?

Robbiedeluxe

ScanFlyer Silver
Vil du være med til New York?

Kjære flynerder! Under julebordet (veldig hyggelig, forresten) så ble det litt snakk om å arrangere et nytt fag&fyll treff, men denne gangen til det store utland. New York ble nevnt som destinasjon og 1. mai ble nevnt som dato.

Hvem er interessert? :)

Re: Vil du være med til New York?

Flott ide, men dessverre er mine to NYC neste aar i boks.. Men kunne man planlegge laangt inn i framtiden kommer jeg nesten sikkert..

Høres veldig morsomt ut - jeg skal levere masteroppgave i løpet av mai, så tidspunktet er ikke det beste, men jeg er interessert i å høre mer.

Har nok fått en ny liten flyver jeg da,så for min del utgår det.....:)

Jeg er positiv, selv om jeg ideelt sett hadde håpet på en tur over sommerferien :)

"Desværre" tager jeg på First-tur til Asien 2/5, så må melde pas denne gang, men kan sagtens være interesseret en anden gang, hvis det ellers passer med job og familieplaner.

Høres meget interresant ut, selv om alt for min del er usikkert. Er arbeidsledig fra neste uke, så hva jeg gjør i Mai er vanskelig å vite.

Jeg er tilbake i New York da, så for meg skulle det ikke være noe problem å være med.

Der kom noen svar gitt, var litt smånervøs i går kveld over lite respons og at jeg eventuelt måtte ha reist alene. ^_^

Det som ble nevnt var avreise rundt fredag 27. april så man har hele helgen i New York og reise hjem enten 1. eller 2. mai. Hva vi skal gjøre på tur er ikke bestemt, men noe flyrelatert må vi få til på f.eks. søndag? Ideer?

:fly + :drink = :up:

Kjempetiltak! Treffer selvsagt midt i min vårtur til Las Vegas, men jeg er kanskje heldigere neste gang? Slike turer er alltid morro.

Der kom noen svar gitt, var litt smånervøs i går kveld over lite respons og at jeg eventuelt måtte ha reist alene. ^_^

Det som ble nevnt var avreise rundt fredag 27. april så man har hele helgen i New York og reise hjem enten 1. eller 2. mai. Hva vi skal gjøre på tur er ikke bestemt, men noe flyrelatert må vi få til på f.eks. søndag? Ideer?

:fly + :drink = :up:

USS Intrepid er et must :up:

Feil weekend siden det står i min kalender at jeg blant annet skal spise lunsj i DC-6 da.

Hvis man kan planlegge 12 mnd i framtiden, booker jeg instantly når billetter er tilgjencelige...

Om dette ikke går, sett om en lørdag jan-feb-mars 2013 bekrefter jeg med en gang, any day...;)

Edit: Skal til NYC 10. Mars 2012... Winetasting av vin min 150 år gammel. for å få alle med ble datoen bestemt feb 2011. Da kommer alle fra US og Europa som er aktuelle...

Last edited:

Det høres fristende ut. Jeg skal dit i Mars, men det hadde ikke gjort noe med en tur til. ;)

Høres jo veldig fristende ut, bortsett fra at det passer dårlig. BLir "rett etter" påskeferien min, og jeg hadde derfor ikke tenkt meg over dammen førm i September, muligens.

Er med dersom det blir en høsttur; mai ser dessverre ut til å passe dårlig.

Bra tiltak.

Jeg har fablet om en tur til eplebyen i påska, men det er jo ikke utenkelig at man kan kombinere en tur til SFO etter påske og så innom NYC rundt 1. mai.

Høres spennende ut iallefall, det er lenge siden jeg har vært i NYC nå..

Har veldig lyst å delta på ein slik tur, men kan verken avkrefte eller bekrefte noko før eit evt. huskjøp er i boks... då vil det vera råd å sei noko om dei økonomiske sidene av saka :o Ser det er mange det ikkje passer for i dette tidsrommet, men for min del er det eit passande tidsrom dersom økonomien tillet det.

Back