God onsdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God morgen her fra den siviliserte delen av Asker. Matpakker må smøres, barn på kles på og leveres, før jeg fyrer opp hjemmekontoret. En frisørtime for sommerklippen og en løpetur i kveld står også på planen. Ellers ble det gitt litt nødhjelp til Stordalen i går og det ble booket hotellrom i både Sandefjord og Porsgrunn. Ha en fin dag

God morgen fra det sydligste Norge. Sol og knallblå himmel er en digg start på dagen. Snart morgenbad og så frokost. Turen går videre til Telemark i ettermiddag. Ha en bra onsdag der du er!

God morgen fra Groruddalen, ferie tiden er på plass og skal nytes. Nei det er tid for å gå igjennom flyprat.no for å se om det noe positivt nytt å finne.

Ha en flott midt uke videre .

jan

God morgen fra Forus. Ser ut sommervarmen foreløpig uteblir. Ha en fin dag forumister!

God sommermorgen fra Mathopen utenfor Bergen. Her er vi snart klar for frokost med opphavet og storfamilien. En liten ferietur er lagt hit sammen med to av døtrene, men turen går hjem til Stavanger utpå eftan. Kan melde om høstlige temperaturer på disse kanter, men det ser jo ikke stort bedre ut i Stavanger.
Ha en fantastisk onsdag :)

God morgen fra det orntli kontoret. Feriestillheten er i ferd med å senke seg her... Skal ut på post-korona flight # 2 senere i dag, da man har et ærend i trivelige Trøndelag. Ha en finfin uke[emoji3]

Mornings fra LPA 111!

589363608db46b0c84de8a1d09750bc9.jpg

Straks på vei til Røros. Det blir stas [emoji847]
Overtrivelig onsdag ønskes!

God morgen fra Hamarområdet.

Fått sjekket ut og er egentlig på veg hjem, men istedenfor toget til OSL sitter jeg på en buss på veg et helt annet sted.

Hævv æ gudd vånn :)

God kaffe og havregrøt her. Varmt og fint her i vindusposten, selv om utendørstemperaturen i Oslo bare er 14 grader eller så. Kort hovedstadsopphold snart over, Arendal neste.

Last edited:
Siden jeg liker å lage gjettekonkurranser: Er straks på et sted som kan linkes til et nederlandsk flyselskap. Stemmen inni hodet mitt, sier: «Hei, gutter!»

God formiddag fra Asker. Siden dette kun er et sted jeg oppholder meg omtrent 8 timer 5 dager i uka, har jeg null ide om jeg er på rett eller gæren side ta Mjøsa. Eller Asker, var det vel.

Teller ned til ferie og friiiii. Og så atalt som været har vært i det siste, skulle jeg veldig gjerne ønske at vi var på vei til riviera-stripa i Frankrike eller Italia om få dager. I stedet blir det noen dager i Røros-traktene og noen dager lenger nord i Trøndelag. Begge steder er i stand til å diske opp med snøbyger i juli. Siden vi fikk det sist Foreldres B&B-ferie for noen år siden, satser vi på at vi ikke får bruk for ullundertøyet i år.

God morgen fra Gaustad. Merker hvor sykt dårlig form jeg har blitt etter å ha jobbet litt på lageret. Her må det trenes. Det er bare at det er så sykt kjedelig og jeg har altfor mye å gjøre.

Snart ferie

Ha en fin en

Brumunddal?

Stemmer :)

Nå har man kommer seg til det som et band jeg liker kaller riktig side av Mjøsa, og klar for en 75-trikk. Men en 75-trikk med setekartet til 74-trikken (dog bare i en vogn) (Noen som sa tognerd?) Narvesen nummer 175 hadde god is.

c699370701edb9315ea535d75d208c1b.jpg

God dag fra Biscaya, på retning sørover.

Sol, nesten vindstille, 19 grader og vann i bassenget.

Kan noen av oraklene her inne fortelle meg hvordan jeg finner ut hvilket charter fly som går fra Bergen til Las Palmas 13/7 og retur 15/7. Hvor finnes slik info???

Ha en solrik dag

FQTV

G’morgen! Fortsatt varmt og klamt ute, noe annet ville egentlig vært oppsiktsvekkende. Venter fortsatt på skikkelig rotbløyte. Tomatplantene har begynt å murre. ‘Murr murr murr’. Noen husker kanskje hvor den kommer fra, siden KLM er nevnt.

Pasienten var på sjekk i går, og fikk grønt lys til å returnere til jobb neste uke. Det blir imidlertid hjemmekontor. Kontorlandskap er uaktuelt. Spesielt nå, som alt er på vei oppover.

Fri i dag, før langhelgen setter inn. Costco skal raides under ‘senior hour’ og med litt flaks har de Lysol spray. Etter at det ble bevist at de dreper covid’en, regner jeg med at de blir enda vanskeligere å finne ...

Velvel, slik går no dagan. Ha en fin dag.

Back