God onsdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God dag. Hjemmekontoreringen er alt i gang, og kan konstatere at også dagens Flyr ankomst gikk på feil bane, så man fikk Flyr maskinen over Tyrifjorden istedet for her i Asker. Multitasking på høygir, så nå er en kake pyntet, sånn ganske fort og gærnt, så da er man nesten klar for barnebursdag senere. Og få eiendommen fullt av sånne "andres barn" har en tendens til å bli slitsomt. Ha en fin dag

Da er stikk 2 unnagjort, og om noen dager kan man kalles "Fullvaksinert"! :)

Må innrømme at det er deilig å være unnagjort med det og at Pfizer sine medisiner endelig kan benyttes til noe gøy igjen.

Håper dagen går som normalt uten bivirkninger, ny runde EM til kvelds, og snart helg...

Kim

Hoppsann fra Kolsås.
Noen mente at kl 3 er morgenen, så da krevdes det en liten diskusjon for å få han på andre tanker. Straks litt lunch, så får se i kjøleskapet om man finner noe godt.

Da er stikk 2 unnagjort, og om noen dager kan man kalles "Fullvaksinert"! :)

Må innrømme at det er deilig å være unnagjort med det og at Pfizer sine medisiner endelig kan benyttes til noe gøy igjen.
Er ikke Pfizers sitt (tidligere?) mest kjente produkt en liten blå pille benyttet til noe gøy?

God dag fra hyttalife. Sitter her med kaffe og bok mens Storsmurfen tar en nap. Fantastisk uke altså. Dette var faktisk rimelig etterlengtet.

Det var også boken, som har ligget ulest i kofferten min siden reising stoppet i 2020. Nå er den tatt frem og den begynner faktisk veldig lovende.

82b27cd9ec022ee7b8750a136dc892cf.jpg

Ha en fin dag

Last edited:
Hei og hå fra solskinnet. Kun 15 grader og lav luftfuktighet på morran. Svært deilig. Men det varer nok ikke så lenge.

Søpla er levert, bikkjemat er i koker'n og straks skal VPN-tunellen borres opp. Etter at jeg har kokt meg kaffe.

Tjo-bing!

Back