Nye muligheter, det er vel noe jeg etterhvert trenger. Det virker iallfall ikke å være en mulighet å ta hurtigruta i sommer, de skulle ha 32000kr for to voksne og to barn i tre dager (Svolvær-Bergen). Er det bedre alternativer for bestilling enn hurtigrutendotno? Alle snakker forresten om at vi må feriere i Norge i år, men er det lov/mulig å reise hvor vi vil? Hva med Svalbard?
Ja hva med Svalbard. Jeg avbestilte en tur dit i begynnelsen av juli i går. Etter hva jeg så er det en karantene for innreise fra fastlandet på to uker på Svalbard. De har ikke Corona der etter hva jeg leste, så naturligvis skal det hindres i å komme til det lille lokalsamfunnet og det lille sykehuset. Min avbestilling var min vurdering og turen var bestilt i januar. Ingen vet vel egentlig hvordan reiserådene er i juli august. De sier Norgesferie er tingen i år, men man må være så forsiktig som mulig.
Svar gjerne hvis noen vet mer om Svalbard!
Jeg valgte Stavanger i stedet.
Nye muligheter, det er vel noe jeg etterhvert trenger. Det virker iallfall ikke å være en mulighet å ta hurtigruta i sommer, de skulle ha 32000kr for to voksne og to barn i tre dager (Svolvær-Bergen). Er det bedre alternativer for bestilling enn hurtigrutendotno? Alle snakker forresten om at vi må feriere i Norge i år, men er det lov/mulig å reise hvor vi vil? Hva med Svalbard?
Nyt dagen!
Norgesferie er da nydelig - kan faktisk anbefale Norge rundt billetten om WF i et hele tatt tilbyr dette i år. Evt så kan man dra til fjells og leie en hytte eller noe. Nok av rimelige campinghytter iallefall. (men er mulig komfort her menes noe tilsvarende Jumeriah i Dubai og det er jeg enig er vanskelig å få til i Norge)
God ettermiddag har det jo blitt fra Oslo - heller ikke i dag ligget på latsiden - fult opp en del ting.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.