![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fant plutselig en TR som var halvferdig og upublisert, noe jeg kom på når det ble kommentert i en annen TR at det var lite AY C-klasse her inne.
OSL-HEL-LIS/LIS-HEL-OSL m/tilbringerevaluering Ruter# strøk på knyttnevetesten på første leg av turen. Der gikk knærne butt-i-butt med setet foran, og jeg anser meg selv for å være i størrelse M. Neste leg med Flybussekspressen gikk bedre, sikret meg bulkhead på rad 1 og der ble testen bestått med glans, også Travelproen likte seg der. Nettbuss strøk: ![]() Flybussekspressen består: ![]() Ankomst OSL før rutetid til tross for ganske høy bagasje-pax-faktor. Innsjekk var gjort på nett og BP var skrevet ut så det var bare å begi seg til security og velge en av de ledige slusene. I praksis var det null kø å snakke om på OSL i dag. OSL-loungen var som vanlig rolig på formiddagen, og siden CO har flyttet litt lenger bort i gangen så gjorde heller ikke CO138 noe utslag på loadfaktoren der. Som vanlig hadde de litt å bite i i loungen, men den hjemmelagde fruktsalaten har blitt standard for meg, litt yoghurt over den så har man litt helsekost og god samvittighet før man går i feriemodus. ![]() La merke til at OSL var preget av en del deportasjoner i dag. Politiet håndterer det på en diskret måte, men hvis man er vant til å reise og observere detaljer så ser man hva som skjer.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Finnair med nye ruter til Nanjing, Stuttgart og Lisboa | Someone | Flyforum | 4 | 09-09-2017 16:16 |
Japanfly til Bergen sommeren 2010 | Scandinavian | Flyforum | 0 | 11-02-2010 11:38 |
Iceland Express åpner rute til New York sommeren 2010 | Fokker 50 | Flyforum | 1 | 05-10-2009 23:14 |
Finnair stenger Mumbai for sommeren | Someone | Flyforum | 0 | 09-03-2009 15:32 |
Finnair skal fly Helsingfors Lisboa - blir det den lengste ruta i Europa? | turist | Flyforum | 39 | 23-07-2006 12:47 |