![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Vi vet alle at Martin har satt standarden med sine glimrende live tripreports med passende sangtitler som overskrift. Vet det blir som å hoppe etter Wirkola, men jeg gjør likevel et forsøk
![]() Sangtittelen symboliserer siste etappe på vei til BA sølvkort for min del. Når helgen er unnagjort er sølvkortet i boks. Det har vært et interessant prosjekt som mange nok har stilt spørsmålstegn ved (noe som er forståelig, men hver sin lyst ![]() ![]() Uansett så har veien mot sølv foregått slik (strekning i fet skrift er den siste som jeg i løpet av helgen skal komme meg gjennom): OSL-LHR-OSL//OSL-LHR/LGW-TRN-LGW/LHR-OSL//OSL-LHR/LGW-AMS-LHR-OSL. Alle turene har gått/går med British Airways og Club Europe (som er deres business-produkt). Innsjekk på OSL-LHR/LGW-AMS er gjort (EDIT: Fikk faktisk også sjekket inn returen på søndag AMS-LHR-OSL allerede nå... merkelig..). Laptop og kamera er med i håndbaggasjen, så se ikke bort fra både tekst og bilder (fly, mat, hotell) fra denne karen gjennom helgen. Stay tuned!
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 05-06-2009 at 15:23. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BA Club Europe | Powell | Småprat | 18 | 02-09-2012 14:40 |
6 rader Club Europe? | OEH | Småprat | 6 | 12-04-2011 23:42 |
Club Europe med BA | barca | Reiseforum | 5 | 28-09-2010 13:30 |
BA Club Europe + LHR T5 | jcnorway | TripReports | 35 | 30-04-2009 13:36 |