![]() |
|
![]() |
#1 |
scanflyer silver
Join Date: Aug 2012
Location: trondheim
Posts: 22
|
![]()
Fløy nylig med en A321 fra CPH til FCO.
Den lille monitoren over setene viste de siste minuttene av innflyvingen mot rullebanen. Jeg satt ved siden av 2 som diskuterte ganske tydelig hvordan flyet lå i forhold til korrekt innflyving, først litt for høyt så for lavt deretter korrekt. Det var strålene sol og perfekt flyvær, på monitor var ingen papi lys synlig. Etter det jeg forsto var det slik at om rullebanen så ut til å "komme i mot" eller "gå i fra" så kan man si om et fly ligger korrekt i forhold til riktig innflyvingsvinkel. Kan noen forklare meg dette? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Korrekt namn på LN-TUM | Randulfb | Småprat | 6 | 29-04-2015 17:40 |
Rar innflyving over Trondheim | VC-10 | Flyforum | 23 | 17-02-2010 08:33 |
Spanair utenfor rullebanen på Vigra, AES - Står fast i snøen utenfor rullebanen | scandi | Flyforum | 8 | 23-03-2008 22:29 |
EU: korrekt kompensation for forsinkelser etc | Guest | Flyforum | 0 | 10-01-2006 14:01 |