CK ScanFlyer Mile High Club 23 Mar 2005 #1 er det noen som husker datoene for nedleggelsene til Norwegian på følgende ruter: - OSL-AES - TOS-LYR - SVG-STN og når OSL-Split åpnet?
er det noen som husker datoene for nedleggelsene til Norwegian på følgende ruter: - OSL-AES - TOS-LYR - SVG-STN og når OSL-Split åpnet?
tosfreight ScanFlyer Silver 23 Mar 2005 #3 TOS-LYR var vel i begynnelsen av sep04. (en søndag mener jeg å huske)
CK ScanFlyer Mile High Club 23 Mar 2005 #4 AES fant jeg selv, 11.10.04 og TOS-LYR ble lagt ned 23.08.04
CK ScanFlyer Mile High Club 23 Mar 2005 #6 Originally posted by LN-HAT Nå trodde jeg du kom med noe nytt .........Ikke skrem sånn !! Click to expand... hehe:hi2 Hva med Oslo-Olbia?? Når ble den lagt ned?
Originally posted by LN-HAT Nå trodde jeg du kom med noe nytt .........Ikke skrem sånn !! Click to expand... hehe:hi2 Hva med Oslo-Olbia?? Når ble den lagt ned?
tosfreight ScanFlyer Silver 23 Mar 2005 #7 Originally posted by CK AES fant jeg selv, 11.10.04 og TOS-LYR ble lagt ned 23.08.04 Click to expand... Er ganske sikker på at DY hadde iallefall to flighter TOS-LYR helt i begynnelsen av september i fjor. Men mulig at dette var regnet som charter, for de fløy noen grupper med turister. (samt tok med noe cargo... :naughty: )
Originally posted by CK AES fant jeg selv, 11.10.04 og TOS-LYR ble lagt ned 23.08.04 Click to expand... Er ganske sikker på at DY hadde iallefall to flighter TOS-LYR helt i begynnelsen av september i fjor. Men mulig at dette var regnet som charter, for de fløy noen grupper med turister. (samt tok med noe cargo... :naughty: )
D DY ScanFlyer Dusty 23 Mar 2005 #9 Postet feil link...har en link til men sletta den. Må lete litt. Men å søke i lokalaviser gir ofte svar på når ruter legges ned.
Postet feil link...har en link til men sletta den. Må lete litt. Men å søke i lokalaviser gir ofte svar på når ruter legges ned.