Jens W
ScanFlyer Crusty
SAS starting 08APR13 will start Copenhagen – San Francisco service, with 6 weekly operation on board Airbus A340-300 aircraft. Reservation for this new flight is now open.
http://airlineroute.net/2012/07/04/sk-sfoewr-s13/
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
SAS starting 08APR13 will start Copenhagen – San Francisco service, with 6 weekly operation on board Airbus A340-300 aircraft. Reservation for this new flight is now open.
Evig optimist som jeg er, så tror jeg den er reellOg det lukter tastefeil og pøsefingre på lang vei! Noen som vil vedde mot meg? Legger en øl i potten
Supert om det skjer, men har vi hørt det før...?
Og SK901/902 tilbage igen.
Er positiv skeptisk, men fantastisk hvis det sker...
Dog meget mærkeligt at der ikke er noget officielt fra SAS..
Lyn fra klar himmel! Flott nyhet. Hvor får de kapasitet fra? Gjennom reduksjoner på andre ruter eller har de fått tilgang på en ekstra maskin?
Gratulerer til SAS. Blir spennende å se hvordan kabalen skal gå opp. Kanskje kutter de ORD fra ARN?
Havde håbet på SEA og måske LAX...
MEn fra S13...det krævet et fly mere, og rygter vil vide at SAS skal have en A340 mere og hurtigst muligt..Det skulle blandt andet være for at undgå en situation som den SAS er i lige nu med deres A330/340 trafik....og der er jo TG a340 ledig i BKK...Det er godt nok -500 men "i nøden lærer nøgen kvinde jo også at spinde" ??
Hilsen Ole
Kanskje det bare er websiden som hoster opp litt gamle ruter? Det har da vært rarere feil på siden før.![]()
Med SAS' website ved man aldrig, så jeg tror ikke på noget før det er endeligt bekræftet.. eller for den sags skyld før første fly er lettet![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.