![]() |
|
![]() |
#141 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vet dette har vært diskutert før, men spør dere direkte om oppgradering? Eller bare et hint..?
|
![]() |
![]() |
#142 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Som sagt, si du ringte eller sendte mail kvelden før, og spør om de fikk sjekket.
|
![]() |
![]() |
#143 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Blu Bodø
Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering: Ja, til Business Class Room Fordeler mottatt: Ingen frukt el. lignende! Hva var bra/dårlig?: Fine rom, nydelig fjordutsikt og god frokost. Veldig god beliggenhet. Valuta for pengene?: Joda, etter at jeg ble oppgradert.. Vil jeg bo der igjen?: Ja! |
![]() |
![]() |
#144 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Etter litt frem og tilbake fant de ut at de kunne kjøre alt på mittrom nr og da skulle jeg få poeng. Dette etter at jeg kommenterte at jeg får en bråte poeng for betale for ett rom, og ingen poeng når jeg betaler 12 rom. Ingen poeng dukket opp, så etter 14 dager la jeg inn en retro claim. Denne gikk gjennom, og jeg har fått en staycredit på 1295 poeng for rommet mitt, og ca 149000 poeng i manuell justering. Resultat: 3 netter på Radisson Blu Champs-Elysses booket med madammen til våren. |
|
![]() |
![]() |
#146 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Plaza Santiago de Chile
Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering: Ja, til Junior Suite Fordeler mottatt: 1 drink voucher per person og dag =12stk! (pisco sour eller soft drink) + velkomstgave i gift shop Hva var bra/dårlig?: bra läge, rent och fint og god frokost. Valuta for pengene?: Absolutt, betalte dröyt 100$ natten Vil jeg bo der igjen?: Hvis jeg skal til Santiago, gjerne Statusmatchet Accor-plat til CC gold er digg. Booket via booking.com, likvel veldig bra recognition |
![]() |
![]() |
#147 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Hotel & Suites Sydney
Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering: Ja, fra Studio Guest Room til One Bedroom Executive Suite Fordeler mottatt: Ingen Hva var bra/dårlig?: Store rom og god beliggenhet. Valuta for pengene?: Ja, selv om Sydney er en dyr hotellby Vil jeg bo der igjen?: Ja w |
![]() |
![]() |
#148 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Flyglad
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Edwardian Kenilworth, London
Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering: Nei Fordeler mottatt: Invitasjon til gratis Afternoon Tea Hva var bra/dårlig?: God beliggenhet. Kapasitet til frokost tross fullt belegg. Valuta for pengene?: Ja, avtalepris m/ frokost Vil jeg bo der igjen?: Ja pga beliggenhet |
![]() |
![]() |
#150 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Hvor: Radisson Blu Le Metropolitan, Paris
CC status: Gold Elite Oppgradering: Ja. Skaffet meg 'juksegull' rett etter jeg hadde bestilt på hotellsiden, så CC nummeret lå ikke inne på bookingen. Da jeg sjekket in spurte jeg om nummeret var registrert (noe jeg visste det ikke var). Fikk dermed registrert det og vips så ble jeg oppgradert fra Classic til Deluxe rom. Dvs hele 2 kvm mer å boltre seg på! Fordeler: Da jeg kom tilbake etter en liten tur var det litt sjokolade og en flaske vann på rommet. Fikk også late check-out, kl 15. Nespressomaskin på rommet med gratis kaffe. (Vet ikke om dette er gratis uansett?) Hva var bra/dårlig?: Perfekt beliggenhet for en førstegangsreisende til Paris. Hadde utsikt mot Eiffel-tårnet og området var stille og rolig om natten. Lite basseng i kjelleren som var fint til morgensvømming. Ellers fine avstander til severdigheter og shopping. Svært hyggelig betjening og ble godt ivaretatt. Rommet var litt i minste laget og det var svært fuktig der. Vannet rant fra sluket på badet... Valuta for pengene: Hadde jeg reist alene ville det vært litt i det dyreste laget, men siden vi var to stykker ble prisen overkommelig. Hotell er uansett dyrt i Paris. Totalt fikk jeg 49 031 poeng for oppholdet (trippelpoeng-opptjening + nettbestillingsbonus + litt roomservice) Vil jeg bo der igjen?: Nja, if the price is right. Kan godt tenke meg å prøve andre områder av Paris også. |
![]() |
![]() |
#151 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Så bra da, oppga du CC nr ditt til resespsjonen? Burde få trippel poeng også, da jeg har registrert meg på kampanjen.
|
![]() |
![]() |
#152 |
Newcomer
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Blu Royal Bryggen, Bergen
Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering: Ja, til Business-rom Fordeler mottatt: stort fruktfat Hva var bra/dårlig?: heilt nytt interiør etter oppussinga, god frukost, flott rom med stor TV Valuta for pengene?: Svært bra Vil jeg bo der igjen?: Ja |
![]() |
![]() |
#153 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da har jeg bedt om å få en statusmath fra Hilthon HHonors, så får vi se utfallet.
For de som lurer, les denne linken for mer info http://loyaltylobby.com/2012/05/10/c...-status-match/
#154 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sendte samme nå. Fikk kun sølv forrige gang, får se om de biter på nå
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og der var gullkortet i boks....
Quote:
![]() |
#156 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Samme her, oppgradert uten spørsmål
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg har blitt nedgradert fra Gold til Silver - hadde så vidt under kravet for å fornye gullkortet. Men jeg er rekvalifisert som EuroBonus Gold og har også det beryktede Hilton Gold. Hva bør jeg gjøre? I prinsippet er det kanskje tilstrekkelig å sende inn enten bilde av EuroBonus-kortet eller noe som bekrefter Hilton-statusen.
|
![]() |
![]() |
#158 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hadde prøvd å sende en mail, legge ved hilton/sas og informere om at du var rett under? Når de gir meg gull med 3 netter de siste 12 månedene bør det være en smal sak for din del
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har hhonors gold og skulle gjerne ha matchet til CC - men jeg finner ikke riktig e-postadresse jeg heller. Anyone?
Holder det med print screen av Home-siden på hhonors? |
![]() |
![]() |
#160 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
3. Send an email to goldpointsplus@carlson.com and include a copy of the screen shot, your Club Carlson account number, and a few words that you would like to get matched to Gold status with their program.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |