Flott RapportSer ut som hyatt hotellene er av meget god kvalitet. Testet du room service på disse?
Takk
Ja, blant annet i Seoul og Tokyo. Relativt dyrt, men bra. Noe spesielt du tenkte på?
Zhe german zuitcaze fikk seg en solid trøkk på turen, hørte med SAS om de ville betale for å rette ut bulken, men måtte visst vente til det gikk hull på kofferten. Som er aluminium. Fikset det selv med en hammer hjemme istedet.
View attachment 37338
Dette er vel bare en "kul" gimikk ? - Mine to "tankser" har vært CUN-DFW-FRA-OSL siste døgnet og ser etter bare ett halvt år veldig "tøffe" og brukte ut.
UA så på min i HNL som var vridd i ramma. Fikk ny , men vente lenge... Men ny var en selvfølge.
Besluttet å vente med henting inntil neste ankomst HNL , vel tre mnd senere
Fantastisk reise! Heldige unge. Dro dere på middag med geisha, eventuelt budsjettløsningen med maiko i Kyoto? Om ikke - gjør det neste gang. Concerigien på hotellet ordner. Uforglemmelig og magisk - verdt hver eneste krone.
Forstår det sånn at *A loungen ligger i non-schengen-området. I og med at jeg skal videre til Oslo, er *A-loungen så mye bedre at det er verdt det i forhold til SK-loungen i schengen-området?