God morgen den 16.

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Før EB, wow .. Tidlig oppe til avreise LH til LIS i Business. Feirer oftest den 17. utaskjærs.

Første av LH sine 6 til Europa i år i Business. Ikke gærnt , kr. 3.356 pr pax.

Ha en flott dag alle sammen. Gratulerer med dagen i morgen.:up::up:

Morn fra havet.

Siste nattevakt unnagjort.
Det betyr halvveis til hjemreise og ferie (avspasering)

To helibusser i dag og fine flyforhold her på feltet.

Ha en fin «dagen før dagen»-dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra L1. Med expresslevering i barnehagen rakk jeg toget med et nødskrik, uten å bli svett. Får vel klippe gresset hjemme til 17 mai, får jeg håper jeg får sneket meg ut på en løpetur. Ha en fin dag

Morn fra jobb. Litt stiv og støl etter sykkeltur i går, men huhei så gøy med ordentlig sykkel som passer, seiler avgårde på flatmark. Gikk riktignok ganske trått i oppoverbakkene, men det tror jeg ikke er sykkelen sin feil...
Festdag i morgen så får vel kanskje se å få strøket bunadsskjorta i kveld, etter man har handlet drikkevarer

God morgen fra utkanten..

Svømming med løst ribben er noe man kan trygt si gir blandede følelser.. Au pair dagen i går var nydelig og Burger King leverte i forhold til de lave forventningene - barna får også mimret litt om Dubai-tiden da vi igjen var omringet av mange spennende folkeslag.

I dag er det ikke au pair jobbing så da blir det nydelig vin-aften med Dragen.

Attachments

• PHOTO-2019-05-14-06-09-11.jpg
    PHOTO-2019-05-14-06-09-11.jpg
    104.6 KB · Views: 185
Morn fra sofa! Her er det noen kopper kaffe før man skal ta en enkel stryking av et par kortermede skjorter før avreise til Berlin med easyJet. 17. mai er en fin dag å reise bort på. Strekker oppholdet til mandag denne gangen. Således bør jeg kunne få ned i hvert fall fire måltider med asparges. Antar at de ikke har sluttet å servere verken vin eller øl der nede, så ser fram til en livsnytersk helg. God torsdag!

Mornings fra RB Atlantic i Stavanger[emoji3] Fin kveld ute i solen i går. Upåklagelig hotellrom; rom with a view... Helt OK frokost fortært, men nå er det jobb! Ha en finfin langhelg[emoji1189]
f39c502ff2a1d1f1be471957fb94d7aa.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God 16.mai fra Bergen. Her ble første del av dagen sovet bort etter nattevakt til i dag. Nå nytes litt mat og utepils i by’n.
Snart på vei tilbake til hybelen.
Ha en fin en :)

God ettermiddag fra et nesten blikkstille hav. Solen skinner også i motsetning til hva aviser og tv melder. Likevel endel folk som nok får feire nasjonaldagen ombord.

Arbeidsdagen er i gang her vestsørøstpå også .. registrerer at det er akkurat to år siden jeg hadde en eventyrlig omvisning på et flyverksted i Brunswick.

https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=142699

Travolta 707'en står der visst ennå, men er forvist til 'corrosion corner'.

Får vel se om jeg finner det norske flagget ...

Back