• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

United returnerte til OSL i dag

Det var rimelig hektisk her en periode. Stengte internveier og alt som hører med.
Det jobbes iherdig på motoren fra SAS TECH; så det er mulig det blir satt opp en ny flight på nytt nummer om dette løser seg.
 
Last edited:
Ser på seatmapen til 39 i dag at mange har blitt booket om allerede...

Undrer på om de finner er 764 til å sende som 38 i kveld :rolleyes:
 
Vel vel.. Har en kamerat ombord, og det var på ingen måte noe stort "bang" jf siterte nettsted. Alt var i følge ham veldig udramatisk.

Nåja, på OSL kunne man høre et ganske så solid "bang", nok til at man kunne lure på om motoren gikk åt skogen for å si det mildt. Virket kanskje mer dramatisk for de på bakken som ikke visste stort, annet enn man hører "bang" og ser flammer ut av motoren.
 
Kommer der et større fly i morgen, elller er alle passasjerer booket om til andre selskap?

Litt lenger opp i tråden ;)

Undrer på om de finner er 764 til å sende som 38 i kveld :rolleyes:

And so they do :)

Og i spotteralertforumet: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=109780


Og om man klikker på linken øverst i tråden:

Vi har fått booket om nesten 70 av de 153 passasjerene som var ombord flyet, sier Haris Buhtta i United Airlines onsdag kveld.
 
Som det står over, så sender de en 767-400 imorgen ;)

Hva gjorde de med all fuelen ombord, kan en 757 dumpe fuel?

Nei, den kan ikke det. Derav overweight landing, med påfølgende varme bremser. På noen av bildene kan du se brannmennene som står med store vifter for å kjøle dem ned :)
 
Back
Top