View Single Post
Old 22-09-2014, 20:34   #194
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

Default Re: Priority tag på innenland

SK BOO-OSL fredag 12.september
Reiste i GO som EBD

Business innsjekk: Nei. Sjekket inn per automat
Business bagdrop: Nei, brukte selfservice skranken da det stod mange og ventet i den ene betjente skranken.
Priority tag: Ja! Bodø må være min nye favorittstasjon når det gjelder oransje pritag. Der har de virkelig orden på sakene. Leverte jo bare fra meg bagasjen i ubetjent skranke, riktignok hadde den jo priority printet på seg. Men da den endelig dukket opp på OSL, så hadde den fått oransje lapp på seg. Veldig bra!
Priority ombordstigning: Det ble annonsert, men funket dårlig. Særlig når venninnegjengen på 8 personer som kom inn med WF fra en eller annen Lofot-destinasjon som skulle på helgetur til Oslo, stod og blokkerte foran inngangen.
Resultat ved bagasjebåndet: Kofferten dukket aldri opp på båndet. Gikk derfor til ankomstservice, hvor jeg fikk registrert den som missing. Veldig dårlig at de var tomme for overnight kit, men la gå, Radisson Blu OSL disket jo opp med suite, fruktfat og tannbørste En time etter at jeg kom på rommet, så fikk jeg en telefon om at kofferten hadde kommet frem. Da var klokken 22.15 og jeg var veldig glad for å slippe å måtte ut tidlig neste morgen for å finne klær. Løp bort til terminalen og ble lykkelig gjenforent med kofferten min

Last edited by Cecilie; 22-09-2014 at 20:37.
Cecilie is offline   Reply With Quote