View Single Post
Old 21-05-2013, 14:35   #6
ILS2
ScanFlyer Gold

Default SEA-MDW (Southwest One-Class)

WN 883
SEA-MDW
11A
One-Class - Economy

Jeg hadde fått en kamerat av meg til å sjekke meg inn på nett 24t før avgang – mens jeg var I luften på vei til SFO – og jeg endte opp med boardingnummer B41. Dette skulle i følge mine egne kalkulasjoner skulle holde til enten vindu- eller midtgangsete. Det ble 11A, men flyet var fullt, så åpent midtsete kunne jeg glemme. Heller ingen WiFi, samt en kar foran meg som la ned setet sitt maks – til tross for at han hadde kremsetet uten stol foran seg, men jeg overlevde likevel. Knyttnevetesten ble imidlertid ikke bestått. Det er lett å bli blasert etter 12 timer i Swiss First Class, men jeg er ikke helt der – enda.

Serveringen på Southwest er den samme enten flyvningen varer 45 min eller 4,5 timer; gratis brus/vann og snacks, mens det er BoB for alkohol. Ingen matservering av noe slag, men så lenge man planlegger det på forhånd, gjør det ingenting. Prisen for flyturen var levelige 2 Dollar og 50 Cent + noen Southwest-poeng, noe som må kunne sies å være bra for en nesten 4 timers flytur.

Det var en del turbulens underveis, men ellers en helt standard flyvning. Jeg leste litt, humret meg gjennom Sky Mall – ufattelig hva folk kjøper – og småjobbet litt med denne rapporten. Landet på rute, hentet ut bagasjen min og ventet på fruen som ankom halvannen time senere.

Tallenes tale
1 x Vann (medbragt)

Welcome to Chicago!

Det ble en fin langhelg i Chicago. Vi bodde på Conard hvor vi ble oppgradert til King Excecutive Suite - meget bra. Ellers gikk tiden med til veldig mye god mat, samt konsert med bl.a. Noel Gallagher, før vi sammen fløy med Southwest til ALB og påskeferie. Det kjentes godt å se min sønn igjen etter en måneds fravær, eller nesten 20 % av hans levetid på det tidspunkt, men han kjente heldigvis pappa igjen.

Mer følger...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SEAMDWbeinplass.jpg
Views:	1482
Size:	54.0 KB
ID:	34553   Click image for larger version

Name:	SEAMDWwelcome.jpg
Views:	1480
Size:	58.7 KB
ID:	34554  
ILS2 is offline   Reply With Quote