Quote:
Originally Posted by Boeing_fan
Dårlige rutetider? Rutetidene på LPA- RYG- LPA var overhodet ikke så gale, selvsagt ikke helt ideelle, men helt greie er de, når en slik rute går en gang i uken er det viktig at den går på lørdag, evt. søndag. Og det gjør den! Jeg tror ikke kanarifolket har noe problemer med disse tidene.
Dårligste rutetider du har sett? Give me a brake! Hva da med TOS- LPA? Der har man hjemreise på torsdags kveld fra LPA, og lander på TOS tidlig fredags morgen. Ikke akkurat noe god utnyttelse av ferien. Dette synes du er bedre?
Jeg tror bare du nok en gang er ute etter å spre eder og galle om Rygge. Slikt tøv kan du spare deg for, Rygge er en fin liten effektiv og moderne flyplass med bra beliggenhet, og til tross for at de for øyeblikket kun har en utenlandsaktør, så klarer de å tjene penger! I tillegg til å levere overskudd, bidrar også Rygge til å skape vekst og arbeidsplasser i Østfold. Og det må da være bra...?
|
Vi har forskjellige meninger om når det er bra å fly. Jeg ville heler reist om natten å kommet på morgenen hjem enn å reist å seint ned til Gran Canaria. Alle som lander på Gran Canaria så seint er avhengig av taxi til alle steder de skal. Tromsø lander på GC til fin tid. Så jeg mener Tromsø har bedre rutetider. Du mener noe annet og det må du få lov til. Alle har sine meninger og alle må få si hva de mener. Har ikke noe med at det er Rygge, Torp, Gardermoen eller en annen flyplass. Har noe med at jeg ikke likte rutetiden. Vet ikke om du har landet så seint på GC før jeg, men ikke mye busser der på den tiden så alle er avhengig av taxi. Heler ikke mange taxier på den tiden som står å venter for det er ikke så mange fly som lander så seint. Men jeg må sefølgelig få si hva jeg mener akuratt som du sier din mening uten at du angriper meg som du gjorde. Jeg ville heler hatt en så sein avgang hjem isteden for når jeg skal på ferie. Kjipt å lande midt på natta når du skal på ferie lissom. Jeg hatet alltid charter som ikke gikk fra Gardermoen for de gikk så seint på kvelden.