View Single Post
Old 27-04-2012, 17:37   #19
Farmer
ScanFlyer Crusty

Farmer's Avatar

Default Re: Problemer med innsjekk på sas.no

Quote:
Originally Posted by roger View Post
OT:
Og der tikka det inn SMS om at flyet TRD - OSL var kansellert. WF-chat ville at eg skulle snakke med sas på Værnes, men sist i køa i skranken før langhelg har eg lite tru på :-). SAS telefonservice sende meg til WF, sidan det er ein WF-billett.... WF på telefon knurra over at sas ikkje hadde ordna, og book om billetten til eit leveleg alternativ til FRO. Oppsummert: God service frå WF til tross for litt kasteball. Då blir det to timar lenger på jobb i dag enn planen.
Når det blir IRR som dette,og det er en hendelse samme dag er det flyplasspersonellet som har den fulle og hele oversikt over hvordan passasjerene skal ombookes, evt reroutes , bespises etc etc. De har tilgang til verktøy som gjerne booker om 10-50 passasjerer i ett input , hvor de kan sperre hele flighter bookingmessig. Om man da begynner å røre i dette via callcentere eller i andre kanaler gjør man dessverre ofte vondt verre.
Ofte ER man faktisk ombooket før man kommer til skranken.

Dette er årsaken til at man helst ikke vil røre i dette, og jeg ser at vi helt klart bør kommunisere akkurat dette forholdet bedre, slik at du som kunde ikke føler deg avvist.

En liten flyoversikt siden 29/7-2006..
Simplicity is the ultimate sophistication, Leonardo Da Vinci

Farmer is offline   Reply With Quote