Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hva med en retrolivery av en av SAS sine -500 da?
Det hadde jo bare vært sensasjon rundt om i det ganske land om ganle BU kom på besøk![]()
Det er alt for tidlig og ville bare forvirre kundene.
Jepp...., akkurat.
Nøyaktig så stein dumme er kundene.....
Hærrejul....., hvor dumme tror du folk egentlig er....? Om det hadde dukket opp en 737 i gammel BU-livery, da hadde nok folk stått rådville rundt på alle mulige flyplasser ja...., og ikke hadde de ant hva de skulle gjort heller...., for der hadde de jo stått med en billett fra SAS i hånden.
Himmel og hav for et argument......
Eller Linjeflyg ?, tror ikke det....
Jepp...., akkurat.
Nøyaktig så stein dumme er kundene.....
Hærrejul....., hvor dumme tror du folk egentlig er....?
Nei det stemmer ikke. Maersk maskinen er jo en -300 og reg er visstnok OY-MMK.
Ja, det ser man på den stygge, kantete halevingen B 737 har nå, halevingen på B 737-200 var vesentlig vakrere enn det de putter bak på 737n idag.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.