View Single Post
Old 18-02-2007, 17:27   #2
cabincruiser
ScanFlyer Blue

Default Re: Sas charter business class

Den såkalte charter-businessen omtales som Comfort-class, og er selvsagt ikke noen "ekte" business. Men du verden som den er verdt penga! 190 kr er superbillig, og jeg fatter ikke at ikke ALLE velger den.... (mulig det er begrenset antall plasser for alt jeg vet...). Du får bedre (varm) mat, blir plassert foran i flyet, får avis og gratis drikke. Majoriteten av disse pax drikker for langt mer enn kr 190 ombord.... Slik fungerer nå ihvertfall comfort-class pr. i dag - jeg må vel ta forbehold om forandringer - har dog ikke hørt noe om produktforandringer på dette.

Det du lurer på ang bagasje er ikke jeg den rette til å svare på, men generelt kan jeg jo si at håndbagasjen må være innenfor definerte mål uansett om du flyr charter eller rute. Har du en litt oversized bag (dog ikke større enn at den går opp i hylla) lønner det seg å borde i "rimelig" tid. Boarder du som en av de siste på et fullt fly med stor bag vil hyllene som regel være fulle "for lengst". Da ender bagen din ganske sikkert nede i lasterommet - selv om den er innenfor "kvoten". Er det ikke plass, så er det ikke plass....
cabincruiser is offline   Reply With Quote