Men fekk no Boarding Pass etterkvart etter å vise div. dokumenter som Disembarking papirer etc.
Så Sikkerhetssjekk og gjennom immigrasjon før man kom inn i Avgangshallen
Men en liten kafiteria vegg i vegg
Mens vi venta på vårt fly, kom denne innom med kun 1 pax, men fullt når det dro igjen
Litt etterpå kom denne snerten jetten, P4-BFZ
Denne flyplassbilen var ute på oppdrag på rullebana titt og ofte, ikkje for å skremme vekk fugler som man skulle tru, men for å jage vekk lokalbefolkninga som hadde en snarvei der for å komme seg til landsbyen dei bodde i. Når dei såg den gule bilen komme, sprang dei for livet omtrent for å komme seg unna Forøvrig når P4 maskina landa, hadde dei satt ut vakter i kvar ende av rullebana for å passe på, sikker pga at den var jetmaskin i motsetning til dei andre med propell...
Så kl. 16:08 kom endeleg vårt fly fra Luanda, TAAG - Linhas Aereas de Angola Airlines D2-TFB - De Havilland Canada Dash 8-400 "Zaire"
Rask tømming av flyet for ankommede passasjerer og bare 5 min etter at flyet hadde parkert starta boarding fra Gate 2
Boarding Pass med stempel og det hele
Kun en kort spasertur ut til flyet for boarding
17 min etter at flyet hadde landa var boarding complete!
5 min etterpå og med døra fortsatt åpen starta dei motor 2, trur det var noko tull med manifest for det tok ytterligere 20 min før dei hadde lukka døra og vi kom oss avgårde til Runway 24 for en beregna flytid fra Suyo til Luanda på 50 min
Første 3 rader var Business, litt anna farge på seter, men samme seteavstand. Kun 2-3 pax her. Bak gardina var det imidlertidig fullt med kun 4 ledige seter
Seteavstand som på alle Dash 8-400
Flight level 190 – 5791 meter
Serveringa bestod av en pakke kjeks og flaske vann
Påfylling av vann i tralla for neste tur