View Single Post
Old 30-11-2024, 01:29   #16
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Default Re: Bongo i Mexico - AFKL til MEX

God kveld fra Mexico City. Dæsken for en dag. Det er bra jeg har erfaring med Sør Amerika for det er virkelig second level bongo virksomhet.

Jeg skal jo på messe/konferanse. Det er fint. Det er umulig å vite at man er der. For ingen tenkte å sette opp et banner eller noe. Men sånn er det.

Jeg hjalp til å sette opp standen vår. Jeg var ferdig med alt mitt på 40 minutter, og da drev fortsatt Jorge, Cristian og David med den første kassen sin. Men de ble nå ferdige til slutt.

Så da tenkte jeg at da var det ferdig og jeg kunne dra til hotellet.

- Når møtes vi i morgen tidlig da?
- uuuhmmm.... eeeeee... vet ikke
- Vet vi ikke når konferansen starter?
- Nei, eller jo, nei... uhm... 12?
- 12? Burde vi være litt ekstra sikre på det kanskje?
- Jo, ja... jo.

Så bærer det avgårde for å finne noen som vet når det starter. Det står nemlig ikke på nettsidene for det har ingen tenkt på.

Arrangøren blir litt trang i maska men sier at "jo, nei... det starter sånn kl 10".

- "Og da kommer folk fordi de vet det?"
- "Nei, eller altså de regner vel sikkert med det. De starter 10 tenker jeg og slutter kl 18. Ja, eller 19. Noe i den duren."

Ok, så da kan jeg dra tilbake til mitt hotell, som definitivt ikke er Holiday Inn Trade center, og forberede meg litt og få noe mat.

Men vent.

- "Fnaaaaaate... du må huske på de 2 andre standene du også skal stå på."
- "??"
- "Jo, du må gå og snakke med Julio. Han vet. Han vet også når du skal i paneldebatt."
- "OK?"

Så finner jeg en diger smilende Julio. Han er dritfornøyd med hvordan alt går og kan fortelle at visst skal jeg stå på standen hans også.

- "Og så må du jo i paneldebatten kl 16."
- "Ok. På lørdag da"
- "Ja"..... "eller søndag. Vi er ikke sikre. Lørdag eller søndag men nesten helt sikkert kl 16".

Så hoppet jeg inn i en Uber før det kom enda mer kaos. Nå venter litt gratis mat i loungen tenker jeg.

Det er helt kaos og jeg elsker det. Ha ha. Geniale greier.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote