Ser fra rapporten over at de først forventer et 2019-nivå i 2023-2024, så det dyttes på.
Flere interesannte ting å hente ut fra selskapspresentasjonen som visst ble holdt 14.april:
https://www.norwegian.no/globalasset...esentation.pdf
- fortsatt 40 fly basert i Norge (som før korona), som kan tolkes til at det ikke blir noen nedgang i norske ansatte. Nedgangen for Norge blir dermed det som har vært operert fra baser ute og inn til Norge.
- de sier de bil ha færre «stasjoner» og nevner bare
OSL,
BGO,
CPH og
ARN, derimot strider dette med informasjon gitt tidligere om at to baser i Spania beholdes. Og de sier også at de vil være tilstede i Finland andre steder i presentasjonen, så litt utydelig
- de ser fortsatt for seg Max eller Neo, men da først i tidsrommet 2022-2024 for mulig vekst eller utskifting av eksisterende fly. Det legges allerede tilrette for dette i flåteplanen.
__________________
Upcoming: Feb: TOS-OSL (DY), Mar: OSL-TOS (DY), Apr: TOS-TRD-OSL (WF/DY), OSL-ALF-TOS (DY/WF)