LHR, sammen vel med CDG, og var det en til, skal vel egentlig være varmmat. Sammen med flighter over 2:30? Men ikke mulig det ikke er helt tunet inn ennå?
Da skal også resterende Braathens gjennom en ny rekonstruksjon. 3 stykker på rappen av en svenskenes ch.11 må jo være en form for verdensrekord?
https://www.travelnews.se/flyg/efter-konkursen-i-airbusdelen-bras-atr-verksamhet-in-i-rekonstruktion/
Mens vi ventet på leiligheten i Milano, ble bagasjen plassert til oppbevaring på stasjonen og vi fikk tid til både lunsj og krysse av et par av «turistfellene»
Så var det tid for fotballkamp. Siden det var Champions League kamp mellom Inter og Slavia Praha passet det fin ta metroen ut til...
Mere bråk hos Lufthansa, denne gangen hos de kabinansatte som nekter å bli med å forsøkene med å forbedre ombordproduktet på longhaul i protest mot antall kabinansatte ombord på de samme flyvningene...
Tar sin tid å fikse dette, og BER er ennå ikke oppe å går
https://www.aviation24.be/airports/berlin/berlin-airport-begins-gradual-recovery-after-cyber-attack-on-collins-aerospace/
Nå vet vi ikke hvor lang tid det tar, da det de har gjort nå er å søke. Dog i begge tilfeller så tror jeg de først ville ha godkjenning av oppkjøpet på plass, og såvidt jeg vet er dette f.eks ennå ikke på plass for SAS og Air France-KLM.
Avinortall: +4% i uke 38 og +3% i uke 39, gjør at Avinor volumet ligger på linje med 2019, og gir en god fart inn mot høstferien. Vekst de fleste steder, men sammenlignet med 2019 ligger OSL og SVG litt bak, mens BGO og Nord Norge vesentlig foran.