Recent content by Småen

  1. S

    FOT-rutene i Lofoten og klagesaken med etterdønninger

    Re: FOT-rutene i Lofoten og klagesaken med etterdønninger Kvifor skal det vise at WF har ein fot innanfor ein eller annan plass? WF har heilt klart eit fortrinn i anbudskonkurransen sidan dei kjenner rutenettet og vilkåra like godt som si eiga bukselomme. Men å påstå at dei med dette har eit...
  2. S

    FOT-rutene i Lofoten og klagesaken med etterdønninger

    Re: FOT-rutene i Lofoten og klagesaken med etterdønninger Då bør du kanskje lese litt meir av publikasjonane til Luftfartstilsynet. Overhode ikkje spesielt knusande denne. Ikkje uvanleg med klare og tydelege rapportar frå LT.
  3. S

    FOT-rutene i Lofoten og klagesaken med etterdønninger

    Re: FOT-rutene i Lofoten og klagesaken med etterdønninger Å gje WF medhald i klagen i dette tilfellet verkar fornuftig. På same tid sit eg med eit inntrykk av at SD vart tekne litt på senga. Det skulle vere unødvendig at WF gjorde SD oppmerksom på desse punkta - det mest ryddige hadde vore om...
  4. S

    DATs nye operasjoner i nord

    Tydelegvis ein viss skepsis til DAT her, det meste av skepsisen kanskje ubegrunna. Det er vel ingenting som skulle tilseie at DAT ikkje skal takle forholda i nord. For det første har dei flydd på Florø i årevis der sidevind så og seie er daglegdags. For det andre har sjølv Widerøe, og Widerøe...
  5. S

    Sea King som piperensar?

    Ikkje veit eg, men i denne artikkelen står det at feiaren har inspisert pipa - etter Dagmar, men ikkje før Sea Kingen dundra over http://www.firda.no/eigedom/article5894268.ece All pr er god pr...
  6. S

    Sea King som piperensar?

    Luftfartsrelatert vel: http://www.firda.no/nyhende/article5895484.ece Dette ser ut som ei :stir. Kan ikkje anna enn å :headbang.
  7. S

    Kan nokon hjelpe meg?

    Såpass rolege dagar når ein er heime, wf145?
  8. S

    Lønnsfest for pilotene, mens kolleger må gå

    Re: Lønnsfest for pilotene, mens kolleger må gå Dette er i hovedsak to diskusjoner. Den første handler om hvor vidt kravene til disse SAS-pilotene er berettiget/fornuftige osv, det andre handler om det generelle lønnsnivået til flyvere. Den første saken går sin gang, men den andre er en veldig...
  9. S

    Innstillinger og rettigheter

    Replying to Topic 'Innstillinger og rettigheter' Om dine rettigheiter her: Luftfartstilsynet om passasjerrettigheiter Og når det gjeld den vidare bussturen, så er det vel heller tvilsomt. Generelt sett har flyselskapet berre ansvar (etter Lov om luftfart) for å frakte deg frå flyplass til...
  10. S

    Konkurransen i luftfarten - lavprisselskap osv

    Replying to Topic 'Konkurransen i luftfarten - lavprisselskap osv' Eg har jo ikkje hevda at DY driv slavedrift på mannskap, og har heller ikkje hevda at dei har manglande fokus på safety. Eg meiner at i den diskusjonen som var kring desse innstillingane til SKBU mellom Bergen og Oslo, så synest...
  11. S

    Konkurransen i luftfarten - lavprisselskap osv

    Eg er av den rimeleg klare oppfatning at konkurransen i luftfarten er skadeleg. Den er skadeleg for flyselskapa, for dei tilsette i flyselskapa og for passasjerane. Og konkurransen som den "stakkars" transportkomiteen på Stortinget har lyst ut kan vel neppe kallast konkurranse, kanskje meir ein...
  12. S

    Norwegian-pilot nektet å gå gjennom sikkerhetskontrollen

    Re: Norwegian-pilot nektet å gå gjennom sikkerhetskontrollen Forstår ikke helt problemet til flyvende personell. Reglene er klare, og det blir feil å skyte på gitaristen for at trommisen spiller dårlig. Securitypersonalet er satt til å håndheve et sett med regler som norske myndigheter har...
Back
Top