Recent content by OslLonghaul

  1. O

    Osl-Zurich

    SAS fyller vel opp flyene sine med endel lokal trafikk, med tanke på at Norwegian har lavere kostnader bør vel de greie å ta endel pax fra dem. Må også nesten si at Geneva ikke har mye bedre forutsetninger for lokal, men Norwegian greier likevel å holde ruten i live året rundt. Mulig Zurich er...
  2. O

    Osl-Zurich

    Ser at Cimber air prøver seg på CPH-ZRH nå til høsten. Er veldig spent på ruten, både SAS og Swiss har daglige avganger. Swiss bruker til og med A321 på to av deres avganger, så det vel en rute som går godt! Når man ser på oslo så er det kun SAS og Swiss som er inne på denne ruten. Norwegian...
  3. O

    Sommerjobb SGS BOO

    Jeg tror nok kravet om førerkort er et vilkår som er rettet mot transport til og fra flyplass(arbeidssted) under tidspunkt uten kollektivtransport. Er jo endel avganger deriblant charter som går og lander på relativt spenstige tider, og når man må være tilstede en god stund før disse avgangene...
  4. O

    Pris Osl-Sydney?

    Har hørt at endel flyselskaper putter en boks på samme størrelse som en skoeske under setet i økonomi som er endel av PTV og entertainment systemet. Er det noen som vet om BA har dette på sine økonomi seter i sin trippel seven flåte?
  5. O

    Pris Osl-Sydney?

    Endte opp med Qantas på 13000 kr. Men skal faktisk fly BA hele veien. Noen som har erfaring fra 777'ene til BA? Eller generelt BA på longhaul?
  6. O

    Pris Osl-Sydney?

    hmmm... hva er det egentlig de to siste tabellene viser, er det fares uten skatt? Vet noen hvordan man kan få tak i de prisene?
  7. O

    Pris Osl-Sydney?

    TAkk for hjelpen, ser kanskje ut som det blir Thai, men det er jo et ålreit selskap;)
  8. O

    Pris Osl-Sydney?

    Hei, Lurte på om det er noen som har noen tips til billige bill. fra oslo til Sydney? Avreise: 22. july +/-3 dager Hjemreise: 30. November +/- 3 dager. Skal ned dit for å studere et semester nemlig. Hadde jo vært fint å fått en tur på giganten fra singapore til sydney i samme slengen. Men med...
  9. O

    Ny rute fra OSL til høsten?

    Re: Ny rute fra OSL til høsten? Ja nå som Kair kommer, vil jeg tippe det ikke vil ta mer enn 6 mnd før SAS eller THAI vil annonsere at de vil starte en OSL-BKK rute... hehe... plutselig ble denne ruten lønnsom å drifte.
  10. O

    "SAS Norge" vurderer ruter til Asia??

    [COLOR="Blue"]10-10-2004, 03:35 #5 dc-8-63 ScanFlyer Molded Global Moderator Join Date: Sep 2004 Posts: 2,162 Replying to Topic 'Norge-USA' Northwest floey i fra Gardermoen med 747-200 til JFK og senere til MSP via LGW. Etter at OSL aapnet floey de en sesong med DC-10 MSP - OSL -...
  11. O

    "SAS Norge" vurderer ruter til Asia??

    Med tanke på et økonomisk synspunkt er det jo også veldig rart at man velger å fly fra andre flyplasser enn der hovedvekten av passasjerene kommer fra. Man vil jo helt klart spart mye penger ved å slippe å fly passasjerer fra OSL til CPH og ARL for å igjen frakte de videre. Bruk pengene som er...
  12. O

    "SAS Norge" vurderer ruter til Asia??

    Synes det blir veldig tøysete å komme med slike utspill til markedet når man ikke har materiell å satse med. Og som vist når man får tak i fly satser man andre steder!! Har jo hørt SAS lufte ruter fra OSL flere ganger enn det at de skal åpne ruten til Dehli osv.. Markedet i har i lengre tid...
  13. O

    "SAS Norge" vurderer ruter til Asia??

    Hei ser at SAS NORGE sjefen snuser på intercontinentale ruter. Trodde det er kun SAS intc. som har lov til å drifte slike ruter i konsernet. På dette stadium er det reisemål i Nord-Amerika og Asia som blir vurdert, sier administrerende direktør Ola Strand til NTB. Beslutning om en eventuell...
  14. O

    AY sine tilbud

    Får en pris på 15 000 og noe når jeg søker på de samme spesifikasjonene på WF. Forvsinner de så raskt ??? Men på finnair er det fortsatt 3200 på de samme datoene. Har WF retta feilen???
  15. O

    Danskene forsøker igjen...

    Re: Danskene forsøker igjen... Er så UTROLIG glad at SAS er delt in i tre nasjonale selskap! Se alt trøbelet vi ville hatt his vi fortsatt skulle vært en enhet. Det selskapet som skaper burde straffes i form av innstramminger og mindre ekspansjon!!! Heldigvis slipper man nå å reise via CPH hvis...
Back
Top