Finfin rapport - veldig enig i mye her!
Testet selv ut denne da den fløy et par rundturer mellom Oslo og Bergen tidligere i høst. MAX ene veien og standard 738 tilbake halvannen time senere. Satt på rad 19 begge veier og jeg synes man merket forholdsvis stor forskjell i forhold til støy.
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2016-tråden)
G-VYGM (A332) på vei nordover fra BHX som NAX8992. Denne som kanskje skal inn som vikar på 7001?
En etterlengtet ferie til USA står endelig for tur. I den sammenheng lurte jeg på om en vil ta en titt i den berømte glasskulen og hente frem reg på DY7017 (BGO-JFK) førstkommende lørdag?
Takk til den som tar seg tid :spin
Re: G-CIXO/LN450 - status
Ja, -LNI fløy noen turer ut fra OSL før den ble flyttet til LGW. Foreløpig har vel ikke noen av DYs 789 vært innom CPH såvidt meg bekjent.
Re: Generelt om reise med United
Hei!
Vi er en kameratgjeng på fire personer som skal reise EWR-FLL med UA i starten av september. Ser at billettene er et hakk billigere dersom man bestiller via f.eks. Momondo enn hvis man bestiller direkte gjennom UA sine sider.
I oppsummeringen av...
Re: Boeing 737-MAX formelt lansert
Uten at jeg er noe form for pilot, så ser ut til at det er noen modifiseringer i cockpit, men overhead-panelet ser ut til å være i noe lunde samme stil som NG.
SK 7539 BGO - TFS snudde i sted langt sør i Nordsjøen. Ligger i 15000 fot over Kristiansand i skrivende stund. Kan se ut til å ha retnng mot OSL. Noen som vet årsak?
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)
Du kan nok regne med enten -LNA eller -LNH med mindre det skjer noen uventede endringer de nærmeste timene.
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)
Uff da. Så noen bilder en plass hvor de hadde "åpnet opp" motoren. Hva med crew og hvile og den slags da?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.