Recent content by Kåre

  1. K

    DY med trøbbel i Alicante

    Re: DY med trøbbel i Alicante "Dag: Brannslukkingssystemet i øvre bakre hjørne i venstre hjulbrønn (737), går det til motorene? De som normalt ligger mellom 5/7 PSI.. " Blir det varmt nok, blåser de seg tomme i hjulbrønnen. De er utstyrt med "fuseble plugg" som går av ved 500-600 grader.
  2. K

    SAS claims lead in lean fuel operations

    En kar visket meg i øret grunnen til at sas ikke har montert wingletsene. Grønne motorer er grunnen! Det fins ingen STC approval på grønn motor og winglets! Da er det billigere og la de ligge i hangaren. Ikke tilfeldig at de er montert på x-BU fly....
  3. K

    Verdens vildeste landingsbaner

    "Er det tillatt å oppholde seg på stranden? Må til St.Barth neste gang jeg skal til St.Maarten. " Jajamen, der kan du bade. Måtte alltid ned til enden for og snu (kikke på damene) etter landing der.
  4. K

    Verdens vildeste landingsbaner

    "Men det er da en fordel å kunne reise derifra også når en er ferdig med å bade/sole seg... " Nå er St Barths ikke det verste stedet og være stuck på! Mye god mat og drikke der.....
  5. K

    Landing av Airbus A340

    BWIA lander i MAN med 340...... http://www.youtube.com/watch?v=nKlsmkzWVF4
  6. K

    Leppa fra Irland skal bestille 300 nye fly

    Jeg håper MOL signerer for 300 fly fort, airbus eller boeing! Forrige gang begynte oppturen i flyindustrien rett etter........
  7. K

    Venter milliardtap fra SAS

    "SAS fikk en egenkapital på 15 milliarder kroner" Islandske kroner?
  8. K

    Norwegian i problemer på Flesland

    Re: Norwegian i problemer på Flesland Hurra, min første post! "Og da var spørsmålet hvor pinnen var?" Trygt forvart i lommen til vedkomne som dyttet flyet. Styrings funksjonen for nesehjulet blir låst ved hjelp av denne magiske pinnen. Med mindre de ble dyttet til avgangs posisjon?
Back
Top